Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر بلباسی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حتم داریم که گره فوتبال این استان با همت و به دست استاندار زنجان باز می شود و به همین دلیل نیز هیات نامه ای به این مدیر ارشد استان نوشته است تا با تشکیل جلسه و حضور اعضا هیات، راهکاری سازنده و موثر برای حل مشکلات کنونی این رشته ورزشی پیدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مسوولان و دست اندرکاران هیات فوتبال زنجان به این جلسه بسیار خوشبین هستند و به طور قطع با تشکیل آن بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی فوتبال این استان به دست توانای استاندارو دیگر مدیران استان حل خواهد شد.

بلباسی با بیان اینکه زنجان از معادن، شرکت ها و کارخانجات توانمندی برخوردار است، افزود: برای حمایت شرکت ها و کارخانجات از ورزش فوتبال، به کمک و دستور صریح استاندار زنجان نیاز جدی داریم و از طرفی نیز انتظار داریم تا بخش خصوصی و خیرین به مدد این رشته ورزشی بیایند تا دست در دست یکدیگر فوتبال استان در جایگاه اصلی قرار گیرد.

رییس هیات فوتبال استان زنجان، تغییر و تحول در ساختار درونی هیات فوتبال این استان را ضروری خواند و گفت: در زمان حاضر مسوولان و دست اندرکاران هیات تلاش دارند تا ساختار حاکم بر فوتبال زنجان سر و سامان پیدا کند و در این مسیر نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده و نیستند.

بلباسی، افزود: هیات قصد دارد پس از پایان مسابقات فوتبال زنجان، یک سری از کمیته های شکل گرفته از قبل را تقویت کرده و نسبت به تغییر برخی از آنها نیز اقدام کند تا بتواند به شکل بهتری به اهداف مورد نظر خود در خصوص پیشبرد امور و برنامه ها و رشد و تعالی این رشته ورزشی دست یابد.

وی با بیان اینکه فوتبال زنجان برای رسیدن به روزهای اوج و جایگاه اصلی و واقعی خود نیازمند تلاش بیشتر و حمایت های مالی است، تصریح کرد: این رشته ورزشی زنجان نیازمند حامی مالی مناسب است تا زمینه و بستر لازم برای رشد و توسعه فراهم شود. 

رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: باشگاهداری وظیفه هیات های ورزشی نیست و با توجه به اینکه هزینه باشگاهداری نیز سنگین و بالا است بنابراین باید صاحبان صنعت به یاری هیات فوتبال بیایند تا این رشته ورزشی زنجان جانی دوباره بگیرد.

برچسب‌ها فوتبال استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استانداری زنجان زنجان فوتبال استانداری زنجان زنجان رشته ورزشی فوتبال زنجان فوتبال استان هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد