Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنیت از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه (به وقت تهران) در هفته هجدهم لیگ روسیه در دیداری حساس به مصاف تیم دینامو مسکو می‌رود

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت در ترکیب اصلی این تیم برای بازی حساس با دینامو مسکو قرار گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ که به دلیل مصدومیت در بازی با چلسی (در لیگ قهرمانان اروپا) مصدوم شده بود، امروز برای تیم زنیت به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه (به وقت تهران) در هفته هجدهم لیگ روسیه در دیداری حساس به مصاف تیم دینامو مسکو می‌رود. بعد از این هفته، مسابقات لیگ روسیه به تعطیلات زمستانی می‌رود و این رقابت‌ها مدتی تعطیل خواهد شد.

زنیت در حال حاضر با ۳۷ امتیاز صدرنشین است و دینامو با ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که احتمال دارد آخرین بازی آزمون در لیگ روسیه و تیم زنیت باشد.

آزمون با باشگاه لیون فرانسه به توافق ۴ ساله (از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲) دست یافته است ولی لیون در تلاش است تا در مذاکره با باشگاه زنیت، آزمون را از همین نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! افشاگری رضا درویشی، کمک داور: با فاکتورسازی ها همراه نشدم، گفتند اجازه داوری نداری! مخالف شماره یک عادل فردوسی پور از شبکه سه رفت؟ زلاتان ابراهیموویچ به رکورد 300 گل در پنج لیگ معتبر اروپایی رسید اسونسون، سرمربی ماینتس: چرا از صحنه مشکوک به پنالتی سوالی نمی کنید؟ خطای پنالتی از 70 متری مشخص بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی لیگ برتر والیبال رومانی تیم دینامو بخارست توانست با نتیجه سه بر صفر از سد راپید بخارست بگذرد.

در این دیدار دینامو بخارست ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 22 برنده شد تا سری رقابت دو تیم دو بر دو مساوی شود و جدال پنجم تیم سوم لیگ رومانی را مشخص کند.

در این بازی امیر غفور قطر پاسور ایرانی تیم راپید بخارست شانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی‌اصغر مجرد، سرعتی‌زن این تیم، به دلیل مصدومیت برای تیمش بازی نکرد. محمد بربست قطر پاسور دینامو نیز روی نیمکت حضور داشت.

تیمی که رتبه سوم را به دست بیاورد سهمیه کاپ اروپا را به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان