Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:28:38 GMT

سرپرست جدید بهزیستی استان کردستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۲۰۹

سرپرست جدید بهزیستی استان کردستان معرفی شد

گروه استان‌ها ــ سرپرست جدید بهزیستی استان کردستان در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج،اصغر کاظمی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور پیش‌از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم کار بر تلاش مستمر و کار شبانه‌روزی گذاشته شده است، اظهار داشت: امیدوارم زمان بازنشستگی بنده نیز همچون مدیرکل تکریم شده اداره کل بهزیستی کردستان با رضایت مددجویان همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش ما این بوده تا از نیروهای بومی خود استان فرد شایسته مدیرکل بهزیستی کردستان را انتخاب کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تا وقتی شایستگان بومی در استان‌ها وجود دارند تلاش می‌کنیم تا از خارج از استان کسی را وارد حوزه مدیریتی هیچ استانی نکنیم.

کاظمی بیان کرد: امیدواریم همگی تلاش کنید تا رویه انتخاب مدیران از داخل استان با عدم تلاش و کوشش مدیران بومی با شکست روبه‌رو نشود تا این رویه در کشور ادامه دار باشد.

حسین رسولی، سرپرست جدید اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این مراسم گفت: تا به امروز با نهایت توانی که داشته‌ام تلاش خود را بر خدمت به جامعه بهزیسی استان گذاشته‌ام و در ادامه نیز این تلاش را دوچندان خواهم کرد.

وی افزود: با همگرایی تمام تشکل‌ها و سازمان‌هایی که مأموریت سازمانی مانند بهزیستی دارند، امیدواریم تکلیف خود را به درستی انجام دهیم.

انتقاد معلولان استان کردستان از ضعف بهزیستی/ "مسئولان به مشکلات ما رسیدگی نمی‌کنند"نامه رئیس جمهور به رؤسای کمیته امداد و بهزیستی در رابطه با جشن ازدواج معلولان

سید صباح قریشی، مدیرکل سابق بهزیستی استان کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: اگر موفقیتی در استان به دست آمده است به واسطه تلاش جمعی کارکنان بهزیستی است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی جامعه هدف اصل کار ما در سازمان بهزیستی کردستان بوده است، گفت: در چند سال اخیر بهزیستی استان کردستان همواره جزو ده استان برتر بهزیستی کشور بوده است.

قریشی تصریح کرد: انتظار داریم که به هیچ عنوان مدیران آینده بهزیستی کردستان از احقاق حق جامعه هدف خود کوتاه نیایند.

در پایان این مراسم «حسین رسولی» به عنوان سرپرست جدید بهزیستی کردستان معرفی و از زحمات چند ساله سید صباح قریشی در این مسئولیت تقدیر شد.

انتهای پیام/487/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهزیستی استان کردستان بهزیستی کردستان سرپرست جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رؤسا و مسئولان دانشگاهی برگزار و محمدرضا شهاب به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر معرفی و از تلاش‌های حمید بیرقی قدردانی شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این آیین ضمن بیان دستاورد‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحد‌های دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که با شناسایی درست ظرفیت‌ها و فعال کردن آن می‌توان در راستای درآمد‌های غیرشهریه‌ای استفاده کرد و به تشریح کامل سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا پرداخت.

بیرقی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر هم به ارائه گزارش عملکرد دوران خدمت خود و شهاب سرپرست جدید این واحد دانشگاهی به بیان برنامه‌های خود برای اعتلای دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این نشست رؤسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مزار لاله خوشنام زهرایی آرمیده در خاک دانشگاه حضور یافتند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدیدبیعت کردند.

به گزارش آنا، شهاب دارای دکتری علوم اقتصادی و عضو هیئت علمی واحد سمنان است و سوابقی مانند دو دوره معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و معاونت اداری و مالی واحد دامغان را کنار سایر مسئولیت‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی در کارنامه مدیریتی و علمی خود دارد.

در سابقه فعالیت‌های فرهنگی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر احراز رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآنی و کسب رتبه نخست در ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را منصوب کرد
  • سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد
  • رئیس‌جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را منصوب کرد
  • رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی را منصوب کرد
  • رئیس جمهور سرپرست سازمان ملی سنجش را منصوب کرد
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟