Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:53:54 GMT

سحر و جادو به فوتسال بانوان رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۲۱۹

سحر و جادو به فوتسال بانوان رسید

مدیران یکی از باشگاه‌های فوتسال زنان اقدامات جنجالی در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر داشته است.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته با انجام رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران، پرونده رقابت‌های مرحله مقدماتی در نیم‌فصل نخست بسته شد و تیم‌ها به استراحتی یک هفته‌ای رفتند؛ در گروه نخست، پالایش نفت در صدر کارش را به پایان برد و پیکان هم با اقتدار و کسب حداکثر امتیاز ممکن، صدرنشین گروه دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال زنان خالی از حاشیه هم نبود و اتفاقات جنجالی نیز پیرامون این رقابت‌ها رخ داد؛ یکی از مهم‌ترین اتفاقات جنجالی رخ داده، اعتقاد عجیب مدیر یکی از باشگاه‌های  شرکت‌کننده در لیگ امسال به استفاده از ناشناخته‌ها و ماورالطبیعه بود.

 

چند بازیکن این تیم در گفتگو با خبرنگار ما، روی این مسئله صحه گذاشتند. آن‌ها که علاقه‌ای به فاش شدن نام‌شان نداشتند این‌چنین در توضیح اقدام جنجالی آقای مدیرعامل به "ورزش سه" گفتند: «کاغذهای کوچکی که روی آن اشکال و حروف مختلفی وجود داشت، اسم بازیکن و نام مادر را در کیف و کوله برخی بازیکنان می‌گذاشتند تا این کار علاوه بر طلسم حریف باعث قوت قلب بازیکنان شود.»

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس