Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:59:54 GMT

هی لیونل مسی؛ مقصر سقوط بارسلونا تو هستی!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۲۲۱

هی لیونل مسی؛ مقصر سقوط بارسلونا تو هستی!

بارسلونا در شرایط دشواری گیر افتاده و جدایی لیونل مسی واقعیت این تیم را عریان ساخته است.

به گزارش "ورزش سه"، فقط تیتر را نخوانید؛ چه خوب و چه بد، باید به اهمیت بالای لیونل مسی در سال های اخیر در بارسا توجه کنیم. با لئو به اوج رسیده و بدون لئو وارد جهنم شدیم. او شاه کلید یک پروژه برنده بود؛ بهترین تیم تاریخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه هیچ کس فکر نمی کرد که روزهای بعد از مسی چقدر وحشتناک خواهد بود.

 

بارتومئو بدون اینکه روی پروسه بازسازی بارسلونا تلاش کند، پرداخت دستمزد را به حد نامعلومی افزایش داد؛ آغاز دوران شکست. در ادامه نیز خوان لاپورتا دریافت که هیچ پولی برای تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی یا مسیری قانونی برای حفظ مسی وجود ندارد.

 

 

لیونل مسی بارسا را ​​به مهم ترین باشگاه جهان تبدیل کرد و با رفتن او، تیم به رده تیم های درجه دوم اروپایی سقوط کرد، پس به طور غیر مستقیم مسی مقصر وضعیت فعلی است. البته هیچ کس نمی تواند لئو را متهم کند، زیرا او برخلاف میل خود بارسلونا را ترک کرده است. اما حقیقت این است که آنقدر خلاء ایجاد شده که پوشاندن آن غیرممکن است.

 

بارسلونا که در سال های اخیر حداقل به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسید، حالا در مرحله مقدماتی حذف شده است. رهبر، گلزن و روح تیم از دست رفته است. در کنار مسی، جوانان سریع تر رشد می کردند و بدون او شرایط دشوارتر خواهد بود. بارسا در چاهی افتاده که خروج از آن هزینه زیادی دارد و این یک واقعیت تلخ و ترسناک است.

 

وضعیت فعلی بارسلونا؟ حذف از لیگ قهرمانان اروپا، 13 امتیاز کمتر از صدرنشین لیگ و شش امتیاز فاصله با کسب سهمیه اروپایی. در یک ماه اثر حضور ژاوی از بین رفت؛ تاریخ در مونیخ تغییر پیدا نکرد و بارسلونا غرور از دست رفته و ناتوانی آشکار خود را به نمایش گذاشت. ژاوی اولین نفری است که ناامید شده و قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید اقدامی فوری صورت پذیرد.

 

 

بدون یک گلزن قهار، این کشتی غرق می شود. لازم است اولویت ها مورد بازنگری قرار گیرد تا از رقم خوردن نتایج بد آینده جلوگیری شود. باید در بازار زمستانی یک مهاجم جذب کرد و در حال حاضر راهیابی به لیگ قهرمانان فصل بعد هدفی حیاتی و ضروری است.

 

رئیس باشگاه در یک دوراهی خطرناک گیر افتاده است. 9 ماه پس از رسیدن به سمت ریاست بارسلونا، لاپورتا نتوانسته بر این بحران غلبه کند و حالا و قبل از تمام شدن فصل، او باید زیر این میز بزند. توهم و امیدواری کافی نیست و لاپورتا باید حرف هایی واقع بینانه و معتبر زده، تصمیمات جدی گرفته و ضررهای باشگاه را کاهش دهد. لاپورتا نمی تواند مانند بارتومئو مشکلات را در فریزر قرار داده و تصور کند خودشان خود به خود حل می شوند.

 

جی ام کازانواس- اسپورت

ژاوی پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

به گزارش تسنیم، در ماه آوریل، لیونل مسی در 4 بازی 6 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد، از جمله 2 گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب 21 امتیاز از 11 بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902304

دیگر خبرها

  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو