Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیمان دشتستان، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع سیمان دشتستان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن نگین هتل ارم تهران با حضور ۶۶.۱۵ درصد از صاحبان سهام و نمایندگان قانونی ایشان و نماینده مؤسسه حسابرس مستقل (به عنوان بازرس قانونی) و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضا هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت رئیسه مجمع با حضور آقای دکتر سعید نایب نماینده شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر به عنوان رئیس مجمع و آقای کامران معتمدی بروجنی به عنوان ناظر مجمع به نمایندگی از طرف شرکت سیمان سپاهان و آقای حسین ذکاوتی قوچان به عنوان ناظر مجمع از طرف شرکت سیمان داراب و آقای مهندس ایرج موسوی مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان به عنوان دبیر مجمع تشکیل شد.

پس از قرائت دستور جلسه، ابتدا گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام توسط آقای مهندس ایرج موسوی مدیرعامل شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع، در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱- صورت وضعیت مالی شرکت در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، صورت سود و زیان، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی برای سال مالی منتهی به تاریخ مذبور، مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

۲- مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت شهود امین به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آرمان نوین به سمت بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ انتخاب گردیدند. همچنین تعیین حق الزحمه بازرس به هیئت مدیره شرکت تفویض شد.

۳- روزنامه کثیر الانتشار اطلاعات جهت درج آگهی و اطلاعیه‌ای شرکت انتخاب شد.

۴- در خصوص تقسیم سود، به پیشنهاد هیئت مدیره و پس از بحث و بررسی، ، مجمع مصوب نمود به ازای هر سهم مبلغ ۱,۲۰۰ ریال از سود قابل تقسیم بین سهامداران با افزایش ۸۴ درصدی نسبت به سال قبل توزیع و مابقی به حساب سود انباشته منتقل گردد.

جلسه در ساعت ۱۲ همان روز صلوات خاتمه یافت و مجمع ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل و کلیه مدیران و خصوصاً کارگران زحمتکش مجموعه شرکت صنایع سیمان دشتستان، برای ایشان در راستای نیل به اهداف تعیین شده سال مالی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ آرزوی توفیق کردند.

کد خبر 5373562

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار سیمان کارخانه سیمان صنایع سیمانی عرضه سیمان در بورس دشتستان بازرگانی استانها ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها خرم آباد روز دانشجو سیدابراهیم رئیسی سانحه تصادف سال مالی منتهی سیمان دشتستان ۳۱ شهریور ماه ماه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس