Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به شعار رفع موانع تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت: مخاطب این رهنمود راهبردی، تولید کنندگان نیستند بلکه مخاطب اصلی آن مسئولان هستند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در فصل پایان سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام رفع موانع تولید و پشتیبانی‌ها نامگذاری شده، قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطب این رهنمود راهبردی، تولید کنندگان نیستند بلکه مخاطب اصلی آن مسئولان هستند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: دولتی که رفت، کارنامه قابل قبولی از خود بر جای نگذاشت. بخشنامه‌های متعدد در دوره‌های کوتاه مدت ثبات اقتصادی را از بین برد و میلیون‌ها تن کالا در گمرکات انباشته شد.

وی افزود: صدها واحد تولیدی به خاطر شرایط بد اقتصادی، گرفتار ضوابط پیچیده و خودساخته بانک‌ها شدند و برخی از آن‌ها به تعطیلی کشیده شدند. در این میان ورود قوه قضاییه برای حمایت از تولید مخصوصا اقدام شجاعانه نسبت به املاک تملیکی و باز کردن قفل‌های آن امیدی در دل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایجاد کرد. امید است با اصلاح سیاست‌ها و رویکردهای دولت گذشته، گام‌های جدیدی برای توسعه تولید و تحقق بخشی به رهنمودهای رهبری برداشته شود.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه احکام صادره در سازمان تعزیرات در راستای توسعه تولید نیست، گفت: بدون توجه به جایگاه تولید احکام شدیدی صادر می‌شود که بعضا منجر به بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانجات می‌شود که نمونه‌ای از این، در نامه دادستانی کل کشور خطاب به وزیر دادگستری آمده است.

میرتاج الدینی در پایان گفت: امروز وقت عمل است و انتظار می‌رود که هرچه سریع‌‎تر به دستور رهبر معظم انقلاب برای رفع موانع تولید اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است