Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عملیات بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با تعمیر و ایمن سازی خط لوله ۱۰ اینچ  نفت نمکی واحدهای آغاجاری به نمکزدایی پازنان۱، امکان تولید مجدد بیش از ۲۰ هزار بشکه در روز نفت محقق شد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مهندس منوچهر قنواتی عنوان کرد:  این خط لوله ۲۸ کیلومتری جهت انتقال بخشی از نفت میدان نفتی آغاجاری از طریق واحدهای بهره برداری شماره۱ و ۲ آغاجاری و بخشی از چاه‌های میدان نفتی پازنان به واحد نمکزدایی پازنان۱ به‌منظور فرآورش نفت نمکی مطابق با استانداردهای مورد پذیرش شرکت ملی نفت استفاده می‌شود که با تلاش همکاران این شرکت تعمیر و بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره مشارکت همکاران نگهداری و تعمیرات خطوط لوله، عملیات بهره برداری، بازرسی فنی، ترابری وخدمات افزود: این عملیات در راستای تحقق تولید حداکثری و استفاده از ظرفیت های این شرکت انجام شد.

برچسب هاشرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (NISOC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب NISOC آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی