Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که امروز (یکشنبه) از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، در بخش بودجه شرکت های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۱ نام دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال به چشم می‌خورد که بر اساس آن میزان درآمدها و هزینه‌ها برآورد شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۲۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و هزینه های این شرکت نیز معادل ۲۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته ها معادل ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال

میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی استقلال معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لحاظ شده و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته‌ها معادل ۲۰ میلیون تومان است.

مقایسه استقلال و پرسپولیس

به این ترتیب درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، هزینه‌های این باشگاه ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و مجموع دارایی‌های جاری این باشگاه ۷۳۰ میلیون تومان بیش از شرکت ورزشی فرهنگی استقلال است!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لایحه بودجه پرسپولیس پرسپولیس و استقلال شرکت ورزشی فرهنگی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!

به گزارش ورزش سه، دریافت ۴ گل ازن آلومینیوم در اراک آن هم با وجود همه ی نفرات اصلی خط دفاعی مقابل آلومینیوم اتفاقی بود که بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز فکرش را نمی‌کرد که اما در شب عجیب و غریب اراک این اتفاق رخ داد تا پرسپولیسی ها بعد از نزدیک به ۷ سال بار دیگر از یک تیم چهار گل دریافت کنند.

سرخپوشان آخرین بار در شهریور ماه ۱۳۹۶ بود که در دیدار مقابل الهلال عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ ۴ گل از حریف دریافت کردند.

از آن تاریخ تا کنون شاهد این اتفاق نبودیم که پرسپولیس از تیمی ۴ گل بخورد تا اینکه آلومینیوم اراک با درخشش مهره های هجومی خود این اتفاق تلخ را برای شاگردان اوسمار رقم زد تا خاطرات تلخی برای هواداران این تیم از گذشته زنده شود.

جالب آنکه آخرین بازی که پرسپولیس در بازی های داخلی از حریفان ۴ گل دریافت کرده بود، شکست ۴ بر ۲ سرخپوشان مقابل سپاهان در اصفهان در لیگ پانزدهم بود. دیداری که در شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!