Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیکدلی با حکم وزیر خارجه کشورمان به عنوان سرپرست معاونت کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه منصوب شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، با حکم وزیر امور خارجه، جناب آقای علیرضا بیکدلی به عنوان سرپرست معاونت کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم ایشان مقرر گردیده که با رویکرد تحولی و از طریق بروز رسانی سامانه‌ها، ارائه خدمات و ارتباط فعال در سه حوزه امور ایرانیان، کنسولی و مجلس، از همه ظرفیت آن حوزه از جمله دانش و تجارب مدیران، کارشناسان و کارکنان بهره برده و بر ارائه بهترین خدمات تمرکز شود.

در بخشی از حکم انتصاب ایشان آمده است: امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)، در تحقق سیاست‌ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی موفق باشید.

لازم به ذکر است وزیر امورخارجه ضمن موافقت با استعفای جناب آقای سیدکاظم سجادی و تقدیر و تشکر از خدمات ایشان، آقای سجادی را به عنوان مشاور وزیر امورخارجه منصوب نمود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امور ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند