Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری مشهد، گفت: با حمایت‌های شهردار، معاونت خدمات شهری و شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع) پرداخت حق و حقوق و مزایای شغلی و ارائه خدمات رفاهی به پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این اقدامات پرداخت مستقیم و متمرکز حقوق پاکبانان خدمات شهری مناطق تحت سامانه مبنا (از یکم تا پنجم هر ماه) است، در این سامانه جزئیات پرداخت حقوق و مزایای پاکبانان خدمات شهری توسط منطقه به صورت دقیق بررسی و نظارت عالیه برابر با قانون کار در راستای کنترل پرداخت عائله مندی، شب کاری، مرخصی پاکبانان و ... تحت سامانه هوشمند مذکور بدون دخالت پیمانکار جهت اینکه کوچکترین حقی از این قشر زحمت کش تضییع نشود انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

پاکبانان مشهدی به استقبال فصل سرما می‌روند

مدیرکل هماهنگی و نظارت برخدمات شهری گفت: حق پایه سنوات پاکبانان خدمات شهری برای اولین بار در کشور پرداخت شد و با پیگیری‌های انجام شده پایه سنوات پاکبانان خدمات شهری که دارای یک سال سابقه کار و بیشتر در کارگاه شهرداری مشهد باشند، پرداخت می‌شود، این درحالی است که با وجود بار مالی زیاد بسیاری از مجموعه‌های کارفرمایی بزرگ این حق را پرداخت نمی‌کنند.

رهنمایی گفت: برقراری بیمه تکمیلی از سوی شهرداری مشهد به صورت رایگان برای پاکبانان یکی دیگر از اقدامات حمایتی مدیریت شهری از این قشر زحمتکش است که در راستای رفاه بیشتر آنان در امور درمانی و پزشکی برای اولین بار در بین کلانشهر‌های ایران عملیاتی شده است.

او گفت: همچنین پرداخت رفاهیات و هدایای مناسبتی از قبیل کارت هدیه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برای تمامی پاکبانان و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی و کالا‌های اساسی در طول سال بین پاکبانان خدمات شهری شهرداری مشهد از دیگر اقدامات حمایتی مدیریت شهری است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت برخدمات شهری گفت: مزایای حق مسکن و اعمال آن از تیرماه به فیش حقوقی همه پاکبانان خدمات شهری ارائه می شود، پرداخت عائلمندی پاکبانان به تعداد همه فرزندان، انجام معاینات و آزمایشات رایگان ادواری پاکبانان همه مناطق برای رصد و حفظ سلامتی این قشر زحمتکش نیز از دیگر اقدامات حمایتی شهرداری مشهد از این قشر زحمتکش بوده است.

رهنمایی گفت: تعداد اقلام تحویلی ازجمله لباس، کاپشن، کفش ایمنی به هر پاکبان نسبت به سنوات گذشته افزایش داشته و همچنین تجهیزات حفاظت فردی ویژه از جمله هدلایت، کلاه ایمنی، جلیقه نوری و ... برای پاکبان در معابر پرتردد شهری در راستای ایمنی و رفاه بیشتر دراختیار پاکبانان قرارداده می‌شود.

او گفت: در بحث ویروس کرونا نیز با پیگیری‌های انجام شده پاکبانان جزو اولین گروه‌های دریافت واکسن بودند و علاوه بر این موضوع توزیع روزانه ماسک، الکل، دستکش بین پاکبانان خدمات شهری جهت جلوگیری از مبتلا شدن این عزیزان به ویروس کرونا نیزبه طور دائم انجام شده است.

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکبانان مشهدی بیمه تکمیلی شهرداری مشهد پاکبانان خدمات شهری شهرداری مشهد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند