Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:18:05 GMT

نگاه ژاوی به مهاجمان شهر منچستر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۸۷۲

نگاه ژاوی به مهاجمان شهر منچستر

به گزارش ایرنا، ژاوی هرناندز که چندی پیش هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت، قصد دارد تحول زیادی را در ترکیب تیمش در نقل و انتقالات زمستانی به وجود آورد.

جدایی همزمان مسی و آنتوان گریزمان در دقایق پایانی موجب شد تا خط حمله بارسلونا با خلع مهاجم گلزن مواجه شود. مصدومیت و پس از آن مشکل قلبی سرخیو آگوئرو نیز موجب شد تا کاتالان‌ها از این بازیکن آرژانتینی هم قطع امید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک دیونگ هم نتوانست انتظاران را براورده کند تا ژاوی بیش از هر چیز خرید مهاجم را در اولویت کاری مدیران تیمش قرار دهد.

با این حال ژاوی برای تقویت خط حمله تیمش به ۲ مهاجم تیم‌های شهر منچستر چشم دوخته است.

ادینسون کاوانی مهاجم کارکشته اروگوئه‌ای شیاطین سرخ پس از حضور رونالدو در منچستر زیاد فرصت بازی پیدا نکرده است. از طرفی تورس مهاجم اسپانیایی و نیمکت نشینی منچسترسیتی هم گزینه بعدی آنها است. با این حال ژاوی امیدوار است بتواند با جذب این بازیکنان در ژانویه ضعف خط حمله تیمش را برطرف کند.

برچسب‌ها بارسلونا نقل و انتقالات منچستریونایتد ژاوی هرناندز منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارسلونا نقل و انتقالات منچستریونایتد بارسلونا نقل و انتقالات منچستریونایتد ژاوی هرناندز منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد

به گزارش قدس آنلاین، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز (شنبه) با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد