Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:27:27 GMT

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۹۷۴

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو چیست؟

بیشترین خودروهای سرقتی به ترتیب پراید، پژو 405، پرشیا، سمند و نیسان هستند که با توجه نقص‌های فنی در این مدل خودروها سارقین دسترسی راحت‌تری به باز کردن قفل ماشین دارند. به همین دلیل پلیس نیروی انتظامی توصیه‌های لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو به شرح زیر ارائه داده است.

پارکینگ اختصاصی، مناسب‌ترین گزینه برای امنیت خودرو است

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های دارندگان وسایل نقلیه جا پارک خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر رانندگانی که پارکینگ اختصاصی در خانه ندارند، از روی ناچاری خودرو را در خیابان و کوچه‌ها پارک می‌کنند که اگر این اتومبیل‌ها مجهز به جی پی اس نباشند، مطمئنا احتمال سرقت خودرو افزایش پیدا می‌کند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از نزدیک‌ترین پارکینگ‌های شبانه‌روزی برای حفظ امنیت خودرو استفاده کنید. شاید برای برخی از افراد پارکینگ خودرو هزینه‌بر باشد، اما در عوض خیالشان از بابت امنیت خودرو آسوده می‌شود.

مسافرین خانم را در مسیرهای خلوت به‌هیچ‌عنوان سوار نکنید

یکی از شگردهای جدید سارقین، استفاده از خانم‌ها به‌عنوان طعمه برای سرقت خودرو است. خانم‌ها با سارقین هم‌دست شده و در مسیرهای خلوت برای دزدی سوار خودرو می‌شوند. سارقین خانم پس از مسافتی راننده خودرو را با وسایلی مانند چاقو یا اسلحه تهدید می‌کنند تا کنترل خودرو را به دست بگیرند. به همین دلیل در مسیرهای خلوت به‌هیچ‌عنوان مسافر سوار نکنید.

خودرو را با موتور روشن در خیابان و کوچه‌ها رها نکنید

یکی از اشتباهات بارزی که 90 درصد دارندگان وسایل نقلیه انجام می‌دهند، رها کردن خودرو با موتور روشن به‌قصد انجام کاری کوتاه است. بارها شاهد این بوده‌ایم که رانندگان به‌قصد کاری کوتاه برای چند ثانیه از خودرو خارج می‌شوند، بدون آن‌که اتومبیل را خاموش کنند. معمولا سارقین برای سرقت، خودروها را زیر نظر می‌گیرند و روشن بودن خودرو موقعیتی عالی برای سرقت خودرو توسط سارقین است.

از بسته بودن شیشه‌ها و پنجره‌های خودرو مطمئن شوید

اکثر دارندگان وسایل نقلیه گاهی به دلیل حواس‌پرتی و عجله، شیشه و درهای خودرو را بررسی نمی‌کنند. اگر حتی کمی از شیشه خودرو پایین باشد و یکی از درب‌های خودرو خوب بسته نشده باشد، سارقین به‌راحتی وارد خودرو می‌شوند. پس قبل از ترک کردن خودرو حتما درب و شیشه‌ها را خوب چک کنید.

در صورت خرابی اتومبیل، اجازه ورود افراد ناشناس به خودرو را ندهید

زمانی که خودرو در خیابان خراب می‌شود و نیاز به هل دادن دارد، به‌هیچ‌عنوان به افراد ناشناس اجازه ورود به خودرو را ندهید. با این کار فقط سرقت خودرو را برای سارقین راحت‌تر کرده‌اید.

آیا توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو کافی است؟

با رعایت توصیه‌های پلیس می‌توان تا حد بسیاری از سرقت خودرو توسط سارقین جلوگیری کرد. اما بازهم رعایت این نکات احتمال سرقت خودرو را به صفر نمی‌رساند زیرا سارقین هرروز از ترفندها و وسایل جدیدتری برای دزدی خودرو استفاده می‌کنند. پس برای حفظ امنیت خودرو باید فراتر از رعایت توصیه‌های پلیس نیروی انتظامی قدم برداریم.

به همین دلیل استفاده از دستگاه‌های ردیاب مناسب‌ترین گزینه برای حفظ امنیت خودرو است. قیمت ردیاب کوچک را می‌توانید با مراجعه به سایت جی‌پی‌اس خودرو مشاهده کنید و با قیمت‌های مقرون به صرفه و تحویل فوری دستگاه‌های ردیاب جدید را خریداری کنید.

پیشگیری از سرقت اتومبیل با دستگاه‌های ردیاب قوی و جی پی اس خودرو

با ورود ردیاب‌های قدرتمند نگرانی و دغدغه دارندگان وسایل نقلیه برای حفظ امنیت خودرو به‌کلی از بین رفت. ردیاب‌ها دستگاه‌های کوچکی هستند که می‌توانیم در قسمت‌های مختلف خودرو این دستگاه را پنهان‌سازی کنیم. به‌این‌ترتیب با توجه به ارسال پیام‌های هشداردهنده از سنسورهای قوی ردیاب مانند ضربه، باز شدن درب و حرکت به‌راحتی می‌توانیم از سرقت خودرو جلوگیری کنیم.

اما ناگفته نماند که تولیدکنندگان دستگاه ردیاب، هم چنان درحال‌توسعه و ارتقا محصولات خود هستند تا خیال دارندگان وسایل نقلیه را از امنیت خودرو آسوده کنند. پس اگر قصد خرید دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بهترین ردیاب خودرو را از شرکت جی‌پی‌اس خودرو تهیه کنید. این دستگاه قابلیت‌های بیشتری برای امنیت اتومبیل در اختیار شما قرار دهد.

جی‌پی‌اس خودرو با ارائه جدیدترین ردیاب‌های قدرتمند، امنیت همه خودروها را تضمین می‌کند

اگر می‌خواهید خیالتان برای همیشه از امنیت خودرو راحت شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از ردیاب‌های قدرتمند استفاده کنید. برخی از افراد تهیه و خرید ردیاب را هزینه‌ای اضافی برای خودرو می‌دانند. به همین دلیل برای پرداخت هزینه این دستگاه امتناع می‌کنند. اما متاسفانه عدم پرداخت این هزینه مطمئنا در آینده خسارت‌های زیان باری برایشان خواهد داشت.

توصیه می‌کنیم برای جلوگیری خسارت‌های ناشی از سرقت اتومبیل، دستگاه‌های ردیاب را با تضمین اصالت کالا، قیمت مناسب و تحویل فوری از جی‌پی‌اس خودرو تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات می‌توانید با شماره تلفن 88801325 -021 تماس بگیرید و با کارشناسان مربوطه قبل از خرید، مشاوره تلفنی داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ردیاب خودرو جی پی اس خودرو سرقت خودرو رپرتاژ آگهی آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا دارندگان وسایل نقلیه برای حفظ امنیت خودرو دستگاه های ردیاب پیشگیری از سرقت توصیه های پلیس جی پی اس خودرو سرقت خودرو همین دلیل ردیاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد