Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:13:32 GMT

۷۶ سری جهزیه به زوج های نیازمندان ایلامی اهداء شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۰۶۸

۷۶ سری جهزیه به زوج های نیازمندان ایلامی اهداء شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ظهر یکشنبه در آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی اظهار کرد: در هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۷۶ سری جهیزیه به نوعروس های کم برخوردار، ۲۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند و ۲۰ تن گوشت گوسفندی به مادران و کودکان دارای سوء تغذیه اهدا و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید سلیمانی گفت: روش شناسایی نیازمندان از طریق گروه‌های مردمی، جهادی و مساجدی است که عمدتاً در مناطق حاشیه شهرها مستقر هستند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به برودت هوا ۶ هزار وسایل گرمایشی (بخاری و آبگرمکن) در سطح کشور توزیع می‌شود، در مرحله‌ی اول امروز از این تعداد ۲۰۰ عدد در استان ایلام توزیع می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: تا پایان سال جاری نیز سه هزار سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند کشور توزیع می‌شود که سهم ایلام از این تعداد ۲۰۰ سری است.

کد خبر 5373704

منبع: مهر

کلیدواژه: جهیزیه عروس بنیاد احسان سعید سلیمانی ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها خرم آباد سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری