Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:04:57 GMT

آیت الله مصباح یزدی مصداق بصیرت است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۱۵۵

آیت الله مصباح یزدی مصداق بصیرت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در جلسه شئونات مذهبی مازندران با گرامیداشت درپیش بودن ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی، از علامه یزدی به عنوان عمار انقلاب و مصداق بصیرت ولایی یاد کرد و گفت: باید با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی، مناسبت‌های پیش رو را منعکس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه برنامه‌های ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مناطق از جمله روستاها برگزار شود، گفت: در روستاهای بزرگ جلسات روضه، بصیرت، توجه به آسیب‌های فرهنگی و غیره برگزار شود.

وی ادامه داد: بخشی از نارضایتی‌ها ناشی از عملکرد مسئولان است درحالی انقلاب اسلامی با هدف تحقق عدالت به بار نشسته است و امروز متأسفانه فاصله‌های اجتماعی روز به روز بیشتر می‌شود.

آیت الله لائینی با بیان اینکه الگوی اقتصادی سبب ایجاد فاصله بین دهک‌های مختلف درجامعه شده است، گفت: وقتی ارز چهار هزار تومانی ۳۰ هزار تومان شود، دهک‌های پایین روز به روز ضعیف‌تر و جیبش خالی‌تر می‌شود.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه هر تصمیمی نیازمند پیوست عدالت است، تصریح کرد: باید نگران معیشت و زندگی اقشار ضعیف باشیم و باید به وعده‌هایمان عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه با اظهار اینکه وضعیت عفاف و حجاب در جامعه خوب نیست و آسیب‌هایی در این بخش داریم، توجه به نسل نو و نخبگان را ضروری دانست و گفت: هجرت نخبگان به دیار دیگر برای ما سنگین و ناگوار است.

کد خبر 5373686

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها خرم آباد سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری