Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، درباره نامه وزیر بهداشت به رئیس جمهور برای به تعویق افتادن اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، مهدی رضایی، درباره علت درخواست وزیر بهداشت از رئیس جمهور برای تعویق اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک، گفت: بخشی از مشکلات اجرای نسخه نویسی الکترونیک مربوط به برخی از بیمه‌هایی است که کمتر از ۵ درصد مردم زیر پوشش آن هستند که نتوانسته‌اند بسترها و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند و علت درخواست وزیر از رئیس جمهور به نظر می‌رسد همین موضوع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اجرای ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی نسخه الکترونیک در ۱۱ استان

وی با عنوان این مطلب که اجرای نسخه نویسی الکترونیکی از اول دی ماه ۱۴۰۰ کلید می‌خورد، افزود: نسخه‌نویسی الکترونیکی یک تحول اساسی است و ۵ سال برای فراهم کردن بسترها و زیر ساخت‌های اجرای آن فرصت داشتیم.

رضایی ادامه داد: سازمان‌های بیمه‌گر از اول دی ماه ۱۴۰۰ از پرداخت هزینه‌های نسخه‌های کاغذی منع شده‌اند.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران افزود: واقعیت امر این است که بیش از ۸۰ درصد نسخ بیمه سلامت به صورت الکترونیک است و در ۲۴ استان نیز بالای ۸۰ درصد است.

وی به مشکلات کلانشهرها برای اجرای نسخ الکترونیک اشاره کرد و گفت: تهران، البرز، اصفهان، شیراز و مشهد، از جمله کلانشهرهایی هستند که مشکلاتی را برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی دارند.

رضایی افزود: معتقدم که ما هرگز به نقطه ایده آل نخواهم رسید که بخواهیم بعد از آن طرحی را اجرا کنیم، بنابراین نمی‌توان اجرای نسخه نویسی الکترونیک را معطل نگه داشت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مهدی رضایی سازمان بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بهداشت قیمت های روز در یک نگاه اجرای نسخه نویسی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه جلسه شورای اداری ورامین گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین ۲۱ اردیبهشت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

سید عباس جوهری با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، افزود: انتخابات در دو حوزه تهران و ورامین به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عباس جوهری از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا از جمله مزایای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات است.

عباس جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه