Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر ارومیه به دلیل این که یکی از شهر های بزرگ مرزی ایران به حساب میآید ممکن است بسیاری از تاجران جهت انجام امور گمرکی و یا نظامیان جهت محافظت از مرز های کشورمان و یا دانشجویان جهت تحصیل را از تهران به سمت خود بکشاند در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین راه ها برای خرید ارزان تر بلیط هواپیما تهران ارومیه را شرح داده و مخاطبین عزیز را راهنمایی کنیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایا خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ارومیه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کار های سخته گذشته به راحتی امکان پذیر شده اند مثلا در برای خرید بلیط هواپیما تهران ارومیه دیگر نیازی به مراجع حضوری به آژانس های فروش بلیط هواپیما نیست و به راحتی با میتوانید در منزل خود بنشینید و با موبایلنات این پرواز را رزرو کنید.

امکان مقایسه ی همه ی پرواز های تهران به ارومیه در چند دقیقه

یکی از بهترین مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ارومیه ، بدست آوردن فرصت مناسب برای خرید بلیط ارزان هواپیما می باشد. به عبارت دیگر، با خرید اینترنتی می توانید نرخ ها را در یک نگاه با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای اینکه بتوانید بلیط تان را با هزینه ی مناسب خریداری کنید، بهتر است به نوع پرواز دقت داشته باشید. به عنوان مثال، خرید پرواز چارتری در زمان هایی است تقاضی برای سفر به ارومیه کمتر است گزینه مناسبتری نسبت به بلیط هواپیما سیستمی در این زمینه خواهند بود و قیمت ارزان تری دارند.

صرفه جویی در وقت

خرید اینترنتی پرواز تهران ارومیه به طور کلی به دلیل این که از رفتن شما به آژانس های مسافرتی و گیر افتادن در ترافیک جلوگیری می کند باعث صرفه جویی در وقت می گردد به خصوص اگر در شهر بزرگ و شلوغی مانند تهران باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران ارومیه

یکی از راه های خرید بلیط هواپیما خرید بلیط های لحظه آخری است. زمانهایی که چارتر کننده ها پروازی را چارتر می کنند اگه تعداد مسافران و متقاضیان به مقصد مورد نظر زیاد نباشد در لحظات آخر منتهی به پرواز جهت جلوگیری از ضرر بیشتر قیمت بلیط ها را کاهش میدهند شما میتوانید ازطریق گوشی همراه خود به آسانی قیمت پرواز هارا چک کرده و در زمان مناسب خرید خود را ارزان تر انجام دهید.

برخورداری از تخفیف

بسیاری از سایت ها و سامانه های فروش بلیط هواپیما مانند علی بابا و رسپینا در ایران و اکسپدیا و کایاک در خارج از ایران برای ترغیب مسافران به خرید اینترنتی تخفیف های ویژه جهت خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی ارائه میدهند که میتوانید با بهره مندی از این تخفیفات جذاب سفری ارزان تر را از تهران به ارومیه داشته باشید.

ارائه خدمات ویژه

 

سایت هایی نظیر رسپینا24 با ارائه سرویس های جالب میتوانند خرید بلیط بلیط هواپیما تهران ارومیه را برای شما اسان تر کنند. به عنوان مثال سرویس متکرانه خبرم کن رسپینا به شما این امکان را می دهد تا با قیمت دلخواهتان پرواز را رزرو کنید! حتما برایتان سوال پیش میآید که چگونه این امکان وجود دارد ؟ در سیستم خبرم کن رسپینا سامانه قیمت دلخواه شما برای پرواز مورد نظرتان را گرفته و درصورت لحظه آخری شدن و یا کاهش قیمت بلیط و رسیدن قیمت به مبلغ مورد نظر شما به طور خودکار بلیط را خریداری می کند.

عوامل مهم در قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه

برای خرید ارزان تر این پرواز به جز خرید اینترنتی عوامل دیگری نیز هستنند که می توانند بر روی هزینه آن تاثیر بگذارند که در اینجا تمام این موارد را مورد برسی قرار می دهیم:

زمان پرواز

توجه به زمان پرواز بسیار مهم است اگر شما میخواهید در زمانی به ارومیه سفر کنید که متقاضیان سفر به ارومیه بسیار زیاد هستند به طبع بلیط ارزان قیمت گیرتان نخواهد آمد . دلیل این قضیه هم همان چارتری بودن صندلی های پرواز هاست در زمان شلوغی چارتر کننده ها فرصت را غنیمت شمرده و بلیط های پرواز را چارتر میکنند و چون متقاضیان زیادند بلیط هارا با قیمت بالاتر به فروش میرسانند. اما همانطور که قبلا گفتیم در زمانی که سفر به ارومیه متقاضیان کمتری دارد ( مثلا در فصل زمستان به دلیل سرمای زیاد ) چارتر کننده ها اکثرا این مسیر را چارتر نمیکنن و قیمت این پرواز پایین تر خواهد آمد.

سامانه های فروش بلیط

سامانه های فروش بلیط هواپیما هم میتوانند در قیمت بلیط ها تاثیر گذار باشند این سامانه ها برای فروش هر بلیط درصدی از فروش را به عنوان کمیسیون برمیدارند که برخی از تمام سهم قانونی خود استفاده میکنند و برخی نیز با کاهش این سود پرواز را ارزان تر ارائه میدهد گرچه این کار از سوی چند ایرلاین غیر قانونی شمرده شده است اما هستند سامانه هاییکه این کار را انجام می دهند.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بلیط ترافیک صرفه جویی مسافران هواپیما خرید اینترنتی فروش بلیط قیمت بلیط خرید بلیط سامانه ها ارزان تر بلیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۲۳۳۷ دلار و ۹۶ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا برای سومین روز پیاپی افزایش یافته و تا حدود 2340 دلار بالا رفته است. بالا رفتن ارزش دلار آمریکا مانع افزایش بیش از حد قیمت طلا می‌شود، چون خرید آن را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گرانتر می‌کند. اما هنوز هم عامل تاثیرگذار بر قیمت فلزات گرانبها سیاست‌های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکاست.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.24 درصد افزایش به 2337 دلار و 96 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.20 درصدی به 2347 دلار و 20 سنت رسیده است.

وزارت بازرگانی آمریکا در روز پنجشنبه اعلام کرد تورم در این کشور بیش از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. این به معنای بالا رفتن احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/07

نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

طبق گزارش وزارت بازرگانی آمریکا، بزرگترین اقتصاد دنیا 1.6 درصد در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته رشد داشته که ضعیف‌ترین رشد اقتصاد از اواسط 2022 است. نرخ تورم هم در سه ماهه اول 3.7 درصد بوده که بالاتر از هدف 2 درصد بانک مرکزی است و باعث می‌شود فدرال رزرو نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تری بالا نگه دارد.

سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم به بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته رسیده است که می‌تواند مانع بالا رفتن قیمت طلا شود.

این عوامل به همراه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، تمایل برای خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را پایین آورده و مانع افزایش بیش از حد قیمت آن می‌شود.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.35 کاهش به 27 دلار و 54 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.20 درصدی 917 دلار و 4 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/52

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر