Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ با حکم وزیر ورزش و جوانان، حمید بنی‌تمیم سرپرست اداره ورزش و جوانان استان خوزستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، در حکمی حمید بنی‌تمیم را به عنوان سرپرست اداره ورزش استان خوزستان منصوب کرد.

در حکم انتصاب بنی تمیم، با اشاره به سوابق ورزشی و تعهد و تخصص آقای بنی تمیم انتصاب وی را به پیشنهاد معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌ها وزارت ورزش بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم از سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خواسته شده که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان، در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت تلاش صورت گیرد.

مدیرکل حوزه استاندار ایلام منصوب شد + سوابقرئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور منصوب شدسرپرست ویژه فرمانداری ساوه منصوب شد+سوابقسرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی منصوب شد

حمید بنی تمیم متولد 1358 در شهرستان شوش دانیال است که از پیشکسوتان کشتی فرنگی استان و کشور بوده که دارای 4 مدال رنگارنگ در عرصه جهانی در وزن 55 و 60 کیلوگرم است که سرپرستی فدراسیون کشتی ایران در سال97،  نایب رئیسی و دبیری این فدراسیون و همچنین نامزد ریاست این فدراسیون را در سابق کاری خود دارد.

به گزارش تسنیم پیش از بنی تمیم،  افشین حیدری ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان را از سال 95 برعهده داشت که اکنون با تغییرات دولت جدید، جای خود را به حمید بنی تمیم داد.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان خوزستان حمید بنی تمیم سرپرست اداره منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد