Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:32:30 GMT

۹۵ درصد صنوف زنجان فاقد پروانه کسب هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۲۹۶

۹۵ درصد صنوف زنجان فاقد پروانه کسب هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از صنوف استان زنجان به صورت استیجاری فعالیت می‌کنند، بالا بودن اجاره بهای این واحدها زمینه گرانفروشی برخی صنوف را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون در استان بیش از ۷ هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب وجود دارد که بخش عمده این واحدها به صورت استیجاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: بیش از ۹۵ درصد صنوف فاقد پروانه کسب استان زنجان و نیز افراد متقاضی تغییر مکان در پروانه کسب دارای محل استیجاری هستند.

فغفوری یادآور شد: هم اکنون اجاره بهای اماکن صنفی در برخی نقاط زنجان بیش از سایر استان‌هاست و این امر نباید باعث شود بخشی از هزینه‌ها از جیب مردم تامین شود.

وی با اشاره به افزایش فروش اینترنتی در صنوف استان زنجان گفت: میزان فروش غیرحضوری و الکترونیکی پیش از شیوع کرونا در استان حدود ۴ درصد بود که این میزان هم اکنون به ۱۷ درصد رسیده است.

کد خبر 5373705

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی اصناف ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها خرم آباد سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا سانحه تصادف پروانه کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است