Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونای استان قزوین گفت: حضور کارکنان دولت بدون کارت واکسن یا تست پی‌سی‌آر منفی در ادارات قزوین ممنوع است و انتظامات هر دستگاه یا سازمانی باید جلوی ورود این دست از کارمندان را بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید مسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از امروز اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی به صورت رسمی در استان قزوین آغاز شده که در مرحله نخست این طرح فقط برای کارکنان و کارمندان دولت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر این اساس حضور کارکنان دولت بدون کارت واکسن یا تست پی‌سی‌آر منفی در ادارات قزوین ممنوع است و انتظامات هر دستگاه یا سازمانی باید جلوی ورود این دست از کارمندان را بگیرد. در ضمن مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی هم باید به حسن اجرای این طرح نظارت داشته باشند.

حبیبی همچنین گرفتن کد کیوآر را برای اصناف استان قزوین اجباری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه مرحله بعدی اجرای طرح مدیریت هوشمند مربوط به صنوف و فعالان حوزه حمل‌ونقل است، بنابراین اصنافی که کیوآرکد نگرفته‌اند، باید هر چه زودتر برای انجام این کار اقدام کنند و رانندگان هم باید کارت‌های واکسن دیجیتال خود را اخذ کنند.

برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه‌ها آزاد شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونای استان همچنین از صدور مشروط مجوز برگزاری حضور امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها خبر داد و گفت:‌ در این زمین به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی در استان قزوین اختیار داده‌ایم که اگر شرایط برگزاری آزمون را ایمن می‌بینند، در صورت مراعات دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند امتحانات حضوری را برگزار کنند.

حبیبی ادامه داد:‌ با توجه به اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت اجتماعی بیماری کرونا برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند کلاس‌ها، نمایشگاه‌ها و نشست‌های هنرمندان آزاد است؛ البته به شرطی که افراد کارت واکسیناسیون داشته و فاصله اجتماعی را هم رعایت کنند.

لزوم راه‌اندازی سامانه تهویه مطبوع در مدارس

جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونای استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 70 درصد والدین خواهان بازگشایی مدارس بودند، گفت: با این حال برای ایجاد تهویه مطبوع در مدارس استان قزوین باید 3 میلیارد تومان هزینه کنیم و نباید جان 270 هزار دانش‌آموز و معلم را به خاطر این مبلغ کم به خطر بیندازیم.

حبیبی همچنین بر لزوم ضدعفونی‌‌سازی سرویس ایاب‌وذهاب مدارس تأکید کرد و افزود: معلمان بهداشت مدارس باید بر ضد عفونی کردن سرویس حمل‌ونقل مدارس نظارت کنند و با این موضوع سرسری برخورد نکنند.

استاندار قزوین: پایگاه‌های واکسیناسیون سیار در محلات ایجاد شودواکسیناسیون بالای 12 ساله‌های استان قزوین به پوشش 78 درصدی رسید73 درصد بزرگسالان قزوینی واکسینه شدند/ واکسیناسیون بالای 12 ساله‌ها آغاز شد

واکسیناسیون قزوینی‌های بالای 12 سال از 79 درصد گذشت

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم در این جلسه از پوشش 79 درصدی واکسیناسیون در جمعیت بالای 12 سال استان خبر داد و گفت: از ابتدای واکسیناسیون عمومی تا امروز 79.08 درصد قزوینی‌های بالای 12 سال هر 2 دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و تاکنون 92.5 درصد جمعیت بالای 12 ساله ما تحت پوشش نوبت اول واکسیناسیون قرار گرفتند.

علی فخارسلیمانی اضافه کرد: تا امروز یک میلیون و 839 هزار دوز واکسن کرونا در استان قزوین تزریق شده است و در حال حاضر بیش از 90.2 درصد جمعیت 12 تا 18 سال استان قزوین که بیشتر شامل دانش‌آموزان و محصلان هستند، حداقل یک دوز از واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی با اشاره به تزریق واکسن اسپایکوژن ادامه داد: با حضور این واکسن در سبد واکسیناسیون استان قزوین امروز 9 نوع واکسن کرونا در اختیار کادر بهداشتی و درمانی ما قرار گرفته و برای تزریق دوز سوم یا تقویت‌کننده هم علاوه بر واکسن‌های اولیه 3 نوع واکسن آسترازنکا، اسپایکوژن و پاستوکوواک در دسترس ما قرار دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا بیماری کرونا کرونای استان استان قزوین واکسن کرونا بالای 12 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی