Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@21:24:56 GMT

خارج کردن توده ۲۳ کیلوگرمی از بدن مرد جوان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۳۴۹

خارج کردن توده ۲۳ کیلوگرمی از بدن مرد جوان

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر «محسن دهقانی» سرپرست تیم جراحی گفت: پس از ویزیت اولیه بیمار، توده ای شکمی در بدن بیمار تشخیص داده شد و پس از مشورت و تشخیص جراحی، با حضور و همراهی دکتر جمال جعفری ، دکتر طباطبائی و دکتر دشتی، عمل در بیمارستان شهید دکتر رهنمون آغاز شد.

وی ادامه داد: در یک عمل سخت و طاقت فرسا که دو ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامید، توده ای شکمی و خوش خیم ۲۳ کیلوگرمی از بدن امان الله ۲۹ ساله خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک یزدی افزود: به گفته همراهان بیمار، این توده از پنج سالگی در شکم امان الله وجود داشته و از وجود آن آگاه بوده است، اما به دلیل ناتوانی مالی و نبود پزشک متخصص در منطقه زندگی تاکنون برای خارج کردن توده مراجعه نکرده اما با کمک و مساعدت همسایه‌ها، این مرد زاهدانی برای درمان به استان یزد مراجعه می‌کند.

به گزارش وبدا یزد، دکتر دهقانی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بیمار پایدار و در بخش مراقبتهای ویژه بستری و تحت درمان است و به زودی به بخش منتقل و تا دو روز دیگر نیز از بیمارستان مرخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: توده توده شکمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند