Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛  باشگاه استقلال دیروز (شنبه) در نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار ارائه مستندات فدراسیون گابن در رابطه با بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان شد. در این نامه خواسته شده که پاسخ و ادله‌های این فدراسیون به باشگاه استقلال ارائه شود تا باشگاه نیز بر اساس آن بتواند از خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث باشگاه استقلال در این نامه، درخواست برای مسائل حقوقی است. این باشگاه اعتقاد دارد با توجه به توضیحات فدراسیون گابن نتیجه بازی با گل گهر سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود. ضمن اینکه گفته شده باشگاه استقلال این آمادگی را دارد در صورتی که کمیته انضباطی و استیناف رای را سه بر صفر اعلام نکنند، به دادگاه ورزشی CAS شکایت کنند.

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد که قرار است دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای با حضور مسئولان گل‌گهر، استقلال و فدراسیون فوتبال در رابطه با این پرونده برگزار شود.

پربیننده ترین نجات یک نفر از پای چوبه دار توسط علی دایی + عکس سلیمانی: گل دوم هوادار با دست به ثمر رسید اما گل اول درست بود بازتاب رسانه اروپایی از گلزنی ایرانی‌ ها به چلسی + عکس سردار آزمون با لیون به توافق رسید مبلغ قرارداد اعجوبه کشتی جهان؛ ۱۰ میلیون تومان!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر جهانی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال تهران گل گهر فدراسیون فوتبال ایران گابن امیر جهانی باشگاه استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی

علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال) و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی‌عسگری شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال