Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@20:32:48 GMT

پیش‌بینی وضعیت جوی کوه ها

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۳۷۴

پیش‌بینی وضعیت جوی کوه ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: تا چهارشنبه هفته جاری با توجه به پایداری وضعیت جوی کوهنوردان می‌توانند با رعایت نکات ایمنی به صعود بپردازند و مخاطرات جوی تهدید کننده آن‌ها نیست. ناطقان:  صادق ضیاییان اظهار کرد:در حال حاضر تا آخر هفته وضعیت هوایی پایداری داریم و برای کوهنوردی مشکلی وجود ندارد و کوهنوردان می توانند طبق روال عادی با رعایت نکات ایمنی به کوهنوردی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی در پایان گفت: از روزچهارشنبه (۲۴آذر)که سامانه بارشی وارد کشور می شود،نقاط اصلی بارش شناسایی می‌شود و هشدارهای لازم اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا بر اساس آخرین اعلام هواشناسی،  با نفوذ جریانات پر فشار طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و دوشنبه (۲۲آذر) علاوه بر این مناطق در شمال خراسان رضوی و شرق اردبیل بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: کوه ها ، ناطقان ، جوی ، مخاطرات ، کوهنوردان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کوه ها ناطقان جوی مخاطرات کوهنوردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا (سه‌شنبه‌ شب) تا روز شنبه هفته آینده، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌ ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق بیفتد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است، افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

پناهی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 749085

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس