Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن فرهادی روز یکشنبه در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به الزامات پنج‌گانه طرح کنترل هوشمند کرونا مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس این مصوبه عملا دو مولفه اصلی کنترل واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی براساس سامانه مربوطه انجام خواهد شد. 

وی تصریح کرد: این الزامات نخست در خصوص کارکنان دولتی و در ادامه برای واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی، مراکز آموزشی، مناسبت‌های ملی، مذهبی، آیینی و در نهایت ترددهای شهری و بین استانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهادی درخصوص چگونگی روند اجرای طرح نیز خاطرنشان کرد: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها بر پایه سامانه (سکوی امید) از امروز یکشنبه ۲۱ آذر ماه از کارکنان دولت آغاز شده و در فازهای بعدی به ترددهای درون شهری، واحدهای صنفی، ترددهای برون شهری و مراکز آموزشی - تحقیقاتی خواهد رسید. 

فرهادی یادآور شد: برای هر یک از این گزینه‌ها، برخی الزامات تعیین شده و متاسفانه هر کدام از واحدهای صنفی که واکسن کرونا را دریافت نکرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند، ظرف ۳۰ روز توسط دستگاه ناظر تعطیل می‌شوند. 

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: این روند همچنین برای همه مراکز آموزشی، مناسبت‌ها، آیین‌ها و همایش‌ها و... نیز اجرائی می‌شود. 

وی تاکید کرد: برای کارکنان دولتی هم که از امروز بدون کارت واکسن در محل کار حاضر می‌شوند، مجازات‌های ابلاغی سازمان امور اداری استخدامی کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، و بر اساس کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با هدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان. انجام می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشدار بارش‌های رگباری در مناطق جنوب و شرق استان صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا اخرشب اعلام آماده باش کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شدت بارش‌های رگباری و تند باد طی امروزعصر تا شب در شهرستان‌های نائین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز،
شهرضا، دهاقان، سمیرم، بخش انارک، بخش مهاباد وچوپانان پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها و مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق ذکر شده، مدیریت بحران استان اصفهان تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها و آمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، شرکت‌های امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه‌ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها را ابلاغ کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تأمین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری را ضروری دانست و گفت: شهروندان باید از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان خودداری کنند.

وی گفت: پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها،
حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ضروری است.
شیشه فروش با تاکید بر لزوم عدم استقرار، توقف و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پل‌ها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیر رودخانه‌ها گفت: همچنین تخلیه اضطراری سکونتگاه‌های روستاهای در معرض خطر سیل ضروری است.

کد خبر 6088639

دیگر خبرها

  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران