Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز (یکشنبه، ۲۱ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس نتیجه آراء انتخاب ناظرین شوراهای استان قم که جایگزین علیرضا زاکانی شدند را به شرح زیر قرائت کرد.

بر اساس نتایج آراء؛ مجتبی ذوالنوری با ۱۴۱ رأی از مجموع ۱۵۸ رأی اخذ شده به عنوان نماینده ناظر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم و با ۱۴۰ رأی از مجموع ۱۵۸ رأی اخذ شده به عنوان ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان قم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان همچنین احمد امیرآبادی فراهانی را با ۱۴۲ رأی از مجموع ۱۵۸ رأی اخذ شده به عنوان ناظر در کمیته هماهنگی اشتغال استان قم انتخاب کردند.

کد خبر 5373748

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی احمد امیرآبادی فراهانی مجتبی ذوالنوری شورای برنامه ریزی قم مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین صحن مجلس برجام ایران علی باقری ایالات متحده امریکا سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف ترکیه روز پرستار لایحه بودجه 1401 طرح حمایت از مالکیت صنعتی روسیه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت