Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:56:46 GMT

طرح ویژه نظارتی شب یلدا در گلستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۶۴۶

طرح ویژه نظارتی شب یلدا در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره تعزیرات حکومتی استان گلستان، تقی حسام افزود: "طرح نظارتی ویژه شب یلدا" با توجه به در پیش بودن این آیین و به منظور حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام موردنیاز به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.

وی بیان کرد: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های اجرایی نظارتی استان و با رعایت دقیق دستور العمل‌های بهداشتی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طول مدت اجرای طرح، گشت‌های مشترک در ساعات اداری و غیراداری فعالیت‌های اقتصادی مرتبط را در استان بازرسی و نظارت می‌کنند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: البته این گشت‌ها از گذشته در همه شرایط وجود داشته اما در این مدت با توجه به افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز مردم مانند آجیل، میوه و شیرینی و سایر اقلام مرتبط کالاهای مورد هدف بازرسی گشت‌های مشترک شدت یافت.

حسام یادآور شد: نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

وی در بخش دیگری  از محکومیت محتکران سیمان در استان خبر داد و گفت: پس از اعلام پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلا مبنی بر احتکار سیمان توسط یک واحد صنفی شهرستان ، موضوع در دستور کار و رسیدگی در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی گرگان قرار داده شد.

وی ادامه داد: هیات مذکور، پس از احضار متهم و بررسی مستندات و تشریفات قانونی و براساس شواهد و قرائن ارتکاب تخلف، متهم را به اتهام ثبت نکردن در سامانه جامع انبارها محرز دانسته و رای بر محکومیت نامبرده به استناد ماده ۶۰ قانون نظام صنفی صادر و به پرداخت مبلغ ۱۹۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که رای صادره در شعبه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی مرکز استان موردتائید قرار گرفت.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان تصریح کرد: مبارزه بی‌وقفه و برخورد جدی با متخلفین اقتصادی در دستور کار تعزیرات حکومتی بوده و تعاملات خوبی در این راستا با دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با تخلفات اقتصادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با متخلفین در مدت زمان اجرای طرح برخورد جدی و قانونی می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، تقلب، کم‌فروشی، خودداری از صدور فاکتور، عرضه کالای غیراستاندارد و غیربهداشتی قاچاق، تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی، صنفی، قاچاق کالا و ارز و سایر موارد مرتبط و مشابه را به صورت حضوری یا از طریق تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با تلفن ۱۹۰ به مرکز بهداشت استان گزارش کنند.     

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها گرگان اقتصادی گلستان شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان اقتصادی گلستان گرگان اقتصادی گلستان شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا