Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:34:27 GMT

حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۷۴۵

حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان شد

ایسنا/کردستان طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، حسین رسولی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی کردستان معرفی شد.

سید صباح قریشی، مدیرکل سابق بهزیستی استان کردستان امروز (۲۱ آذر) در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان کردستان موفقیت‌های چندساله خود را مرهون تلاش دسته جمعی کارکنان بهزیستی طی این چند سال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طی چند سال گذشته بهزیستی استان جزو ۱۰ استان برتر بوده است که در راستای خدمت به جامعه هدف خود همیشه گام برداشته است.

اصغر کاظمی، مدیرکل سازمان بهزیستی کشور نیز در ادامه بیان کرد: یکی از تاکیدات دولت سیزدهم تلاش مستمر و کار و تلاش شبانه‌روزی است.

وی ادامه داد: همواره یکی از تلاش‌های ما در استان‌ها، انتخاب نیروی بومی و آشنا با مسائل و مشکلات استان خود بوده است.

کاظمی بر استفاده از شایستگان بومی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: تا زمانی که افراد شایسته‌ای در خود استان‌ها وجود دارد، نیازی به ورود افرادی از خارج استان نیست.

در ادامه این مراسم، رسولی سرپرست جدید بهزیستی استان گفت: با همگرایی و هم‌افزایی میان ادارات و ارگان‌ها با سازمان بهزیستی، امیدواریم ماموریت خود را کامل و تمام در استان به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد

علیرضا دهمرده طی مراسمی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا دهمرده طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان منصوب و امروز در مراسمی با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های این وازتخانه، معاونین و مدیران و پرسنل ستادی و شهرستانی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از بهره‌برداران بخش کشاورزی معرفی شد.

در این مراسم از سیدمحمدرضا سیدحسینی رئیس اسبق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان پیش از این معاون و مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر، معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی و مشاور رئیس سازمان در امور کشت‌های فراسرزمینی مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه