Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست اشتغال و  سرمایه‌گذاری به ریاست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد‌.علی شهابی‌نسب در ابتدای این نشست گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ که امروز تقدیم مجلس شد باید از حالت پروژه محور به سمت برنامه‌محور و در نهایت اقتصاد مقاومتی پیش برود.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور کار نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی گفت: سال گذشته ۳۲۰۰ طرح روستایی، اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی دریافت کردند که تمام طرح‌های اشتغال روستایی باید تمام شماری شود و گزارش آن به تهران ارسال شود که طی مدت ۲۰ روز این کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شرط بعدی پرداخت از محل صندوق توسعه ملی منوط به گزارش این پروژه به تهران است. در غیر اینصورت از محل توسعه صندوق ملی به استان رقمی داده نمی‌شود.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ اقتصاد ایران باید ۸ درصد پیشرفت داشته باشد که برای استان ۹.۱ درصد در بخش صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی پیش‌بینی شده و رقمی معادل ۶۴ هزار میلیارد تومان از منابع مختلف پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از تشکیل صندوق توسعه در استان خبر داد و گفت: تمام منابع استان وارد این صندوق می‌شود.

در ادامه سید احسان عسکری معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروزه استان بیش از هر زمان دیگری به سرمایه‌گذار نیاز دارد، گفت: در آینده خیلی نزدیک از وزارء و از کمیسیون تخصصی مجلس میهمانی خواهیم داشت که نیاز است پروژه تعریف شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته آینده میزبان کمیسیون کشاورزی مجلس خواهیم بود حتما پروژه در حوزه منابع طبیعی، محیط زیست، کشاورزی و ابعاد مختلف تعریف شود به احتمال فراوان از وزیر صمت دعوت می‌کنیم که تاکید می‌کنم دستگاه‌ها پروژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر طرح‌‌های اشتغال روستایی ظرف ۲۰ روز آینده انجام گیرد، گفت: ظرف ۲۰ روز آینده نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی انجام شود حتی سرعت نظارت را افزایش دهید ما با بقیه استان‌ها در حال رقابت هستیم اگر سرعت عمل نداشته باشیم استان اصفهان تمام اعتبارات تبصره ۱۸ را جذب خواهد کرد.

عسکری با بیان اینکه فرمانداران بر طرح‌های اشتغال روستایی نظارت کنند و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیریت کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در خصوص تدوین تقویم نمایشگاه‌های استان گفت: نمایشگاه‌هایی که در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد  نسبت به سایر استان‌ها یک طرفه است پولی که تزریق می‌کنیم اگر از استان برود باز نمی‌گردد و این باعث ضعف در برگزاری نمایشگاه‌ها است.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه به صورت بلند مدت و کوتاه مدت آثار مثبتی ندارد بلکه بازار یاسوج، تولید کنندگان و بازاریان باید دیده شود،ضمن اینکه چارچوب نمایشگاه برای رفاه حال مردم باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اشتغال اقتصاد نمایشگاه اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح های اشتغال روستایی نمایشگاه ها بر طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی