Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:07:57 GMT

جهاددانشگاهی یک اکوسیستم کارآفرینی کامل دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۴۰۹۸

جهاددانشگاهی یک اکوسیستم کارآفرینی کامل دارد

ایسنا/زنجان رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: مجموعه جهاددانشگاهی دارای یک اکوسیستم کارآفرینی کامل است.

کامران جعفری ظهر امروز (۲۱ آذرماه) در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی استارت‌آپی ایده‌پردازی که در جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مجموعه‌ای با نقاط مشترک هستند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دستور مستقیم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تشکیل شدند، اظهار کرد: این برنامه ماحصل همکاری مشترک اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جهاددانشگاهی زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی دارای یک اکوسیستم کارآفرینی کامل است، افزود: جهاددانشگاهی پیشگام بیان و ایجاد اولین مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در کشور شد و هنوز هم تنها مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی هستیم که مجوز پردیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی برای استان زنجان اخذ شد.

این مسئول با بیان اینکه کم‌ترین هزینه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب و کار همه مشاغل، مشاغل دانش‌بنیان فناوران فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: گفتمان صنایع رشد خلاق از جهاددانشگاهی استان زنجان آغاز و در سال‌جاری ابلاغ مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی ایجاد شد که هم‌تراز شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و افراد می‌توانند از مزایایی که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تعیین شده، استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در پایان آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی استارت‌آپی ایده‌پردازی، از کاظم عالمی به عنوان نفر برگزیده مقام اول با ایده کشت بسته‌بندی و برندسازی فیسالیس، فاطمه نوری به عنوان نفر دوم برگزیده با ایده مزرعه اشتراکی، بهاره رفیعی نفر سوم برگزیده با ایده اپلیکشین موادغذایی و فرشته جعفری کسب مقام چهارم با ایده تولید محتوای آموزشی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان جهاد دانشگاهی مزایده کارآفرینی صنایع خلاق فرهنگی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است