Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شادا، محمدی از فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی است و مسئولیت‌هایی چون معاون رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر فرهنگسرای رسانه، مدیر فرهنگی‌ هنری منطقه ۶ شهرداری تهران، قائم‌مقام مدیر مسئول و عضو شورای سردبیری روزنامه فرهیختگان و مدیر سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران - سما در سوابق شغلی وی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور معاون رئیس جمهوری و ‌رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و مشاور مدیر عامل و عضو شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات بانک‌های شهر و دی از دیگر سوابق شغلی سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد است.

پیش از این فرشاد فتوت عهده‌دار مسئولیت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 642784 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی احسان خاندوزی- وزیر اقتصاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت امور اقتصاد و دارایی احسان خاندوزی وزیر اقتصاد اطلاع رسانی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران