Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:42:48 GMT

آغاز طرح کنترل هوشمند کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۴۳۸۳

آغاز طرح کنترل هوشمند کرونا

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، الزامات پنج گانه برای اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محسن فرهادی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، گفت: الزامات پنج گانه شامل کارکنان، واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی، مناسبت‌ها و آئین‌های مذهبی، آموزشی و ترددها است.

وی با اعلام اینکه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ آغاز شده است، افزود: اجرای این طرح از کارکنان دولت شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صیانت از جان مردم با طرح محدودیت هوشمند کرونایی

فرهادی ادامه داد: هر کدام از واحدهای صنفی، ۲ دوز واکسن را نزده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، تا ۳۰ روز مشمول تعطیلی و پلمب خواهند شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از پلمب ۱۲۱۲ واحد صنفی متخلف در هفته گذشته خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار پرونده قضائی نیز برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی از فعالیت ۲۲۰۰ اکیپ سیار بازرسان مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برای نظارت بر روند رعایت پروتکل‌ها خبر داد و افزود: وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی در طرح هوشمند، بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت می‌کند و گزارش‌های آن را به ستاد ملی کرونا ارائه می‌دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت محسن فرهادی طرح محدودیت های هوشمند طرح مدیریت هوشمند وزارت بهداشت مرکز سلامت محیط قیمت های روز در یک نگاه وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده در صورت شش ماه استفاده مستمر از این برنامه کاربردی، روشی مؤثر برای بهبود کنترل آسم و خود مراقبتی در بیماران است.

مهرداد فرزندی‌پور افزود: با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در فن‌آوری و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند، گفت: امکان ارائه آموزش از طریق روش‌های مؤثرتر با استفاده از این تلفن‌ها، برای بیماران نیز به وجود آمده است.

وی گفت: بیماری آسم با ویزیت‌های بخش اورژانس، بستری در بیمارستان، روزهای غیبت از کار و ویزیت‌های برنامه‌ریزی نشده در مطب پزشک، هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بیماران و جامعه تحمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد