Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@14:46:34 GMT

کشف 99 کیلو تریاک در خودرو سواری!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۴۴۰۶

کشف 99 کیلو تریاک در خودرو سواری!

​رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل 99کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پالایش های اطلاعاتی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد اعضای باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به شهرهای مرزی کشور مسافرت و  پس از تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: چند تیم از ماموران پایگاه ششم این پلیس به محور های مواصلاتی به شهر تهران اعزام و خودروی متهمان  در بزرگراه سعیدی پس از کنترل خودروهای عبوری شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه  دستور توقف  خودرو صادر ولی راننده خودرو بدون توجه به دستورهای پلیس به سرعت خود افزوده و سعی داشت با سرعت زیاد از محل متواری شود، ادامه داد: راننده خودرو که توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد، ماموران چند تیر هوائی شلیک و در نهایت خودروی متهمان متوقف و هر سه متهم دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی  در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از دستگیری متهمان در بازرسی از صندوق عقب خودرو 99 کیلو تریاک کشف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس انتقال یافتند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر پالایش پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر شهر تهران بزرگراه خودرو مواد مخدر پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم