Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نرگس جعفری افضل مدیر گروه سلامت محیط و کارمرکز بهداشت استان قم، ظهر امروز در گفت و گویی اظهار کرد: در ادامه تشدید نظارت‌های بهداشتی در بازرسی‌های به عمل آمده از سوی بازرسان این معاونت از صنوف استان قم،بیش از ۸۰۰ کیلوگرم فرآورده لبنی غیر بهداشتی  تاریخ گذشته، فاسد و فاقد مشخصات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این میزان فرآورده لبنی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف از یک واحد کارگاهی تولید لبنیات در قم کشف و معدوم و به کارگاه متخلف نیز با توجه به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و سهل انگاری در بازبینی سردخانه اخطار تعطیلی داده شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم، رصد و پایش مستمر بر کارگاه‌ها، مراکز تولید مواد غذایی، رستوران‌ها و ... را از وظایف معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم برشمرد و تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هدف کنترل مواد غذایی و سلامت جامعه اجرایی می‌شود.

جعفری از مردم خواست در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته، فاقد مهر و تائید بهداشت مراتب را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم پیگیری شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد غذایی معدوم سازی مواد غذایی مواد غذایی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان