Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سردار مرتضی میرزایی روز شنبه در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان « ظفر »  در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حالی که قاچاق چوب معضل جدی استان محسوب می شود که روزانه شاهد کشفیات چوب و دستگیری افراد متخلف توسط پلیس هستیم ،اما متاسفانه دستگاه های متولی به عنوان شاکیان اصلا پیگیر پرونده این افراد نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: چوب قاچاق یعنی این که درختان  جنگل به صورت غیر مجاز  قطع می شوند و دستگاه های متولی باید بیشتر به ماموریت های خود توجه کنند ، ولی اکنون که افراد متخلف  سودجو از سوی پلیس دستگیر و برایشان پرونده تشکیل می شود ، انتظار داریم نهاد متولی به عنوان شاکی پیگیر پرونده ها باشد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت : انتظار داریم با افرادی که به صورت غیر قانونی قاچاق چوب و جعل اسناد خرید و فروش زمین های دولتی را انجام می دهند برخورد سفت و بازدارنده ای شود و این مستلزم پیگیری دستگاه های متولی به عنوان شاکیان پرونده است.

وی افزود : همین امروز در اجرای طرح ظفر  ۱۰ تن چوب قاچاق کشف و افراد سودجو با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند و ادامه پیگیری پرونده با دستگاه متولی است.

سردار میرزایی همچنین از شناسایی و دستگیری باند ۱۲ نفره زمین خواری در شرق استان خبر داد و گفت: این افراد سودجو  با جعل اسناد و مدارک زمین های دولتی را تحت عنوان شهرک سازی می فروختند و ارزش زمین های کلاهبرداری شده نیز  ۲ هزار میلیارد تومان است.

دستگیری  ۵۰۳ نفرمتختلف در اجرای طرح ظفر مازندران 

فرمانده انتظامی مازندران همچنین برلزوم برخورد با مجرمان و متخلفان که باعث سلب و امنیت مردم می شوند به عنوان  خط قرمز نیروی انتظامی و  شورای تامین استان تاکید کرد و گفت: در اجرای طرح ظفر در قالب ۲۵۰ تیم عملیاتی ، ۵۰۳ نفر از متخلفان در جرائم مختلف از جمله افراد تحت تعقیب ، افراد دارای حبس که در مرخصی مرتکب خلاف شدند، سارقان و خرده فروشان موا مخدر دستگیر شدند.   

وی با بیان این که ۱۱۴ نفر از این دستگیر شدگان سارق هستند، افزود : در عملیات فراگیر ظفر همه جرائم مور توجه قرار می گیرد به طوری که ۵۵ کیلو گرم انواع مواد ،۵۲ دستگاه خودرو و ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ضبط و ۱۵واحد متخلف نیز پلمپ شد. 

سردار میرزایی با اظهار این که امروز جولان ارازل و اوباش در فضای مجازی در استان مازندران با کلیپ جدید نداریم و بعضا این ویدیوها مربوط به گذشته است ، گفت : بدانید قدرت ارازل و اوباش در فضای مجازی و واقعی با  برخورد سنگین پلیس در استان به صفر رسیده است.

وی با اظهار این که طبق بررسی ها ۵۶ درصد سرقت استان مازندران  سرقت های خرد است ، گفت : یکی از مشکلات استان وجود سلاح های غیر مجاز و قاچاق آن است و معتقدیم برخوردها بازدارنده نیست.

او افزود : سلاح غیر مجاز در استان آنقدر زیاد و دسترسی آسان است که بعضا  در وقوع اختلافات جزیی و کم ارزش از سلاح استفاده می شود.

در این نمایشگاه خودروهای توقیفی با بار چوب قاچاق و  انواع مواد مخدر ،انواع سلاح های شکاری غیر مجاز و سلاح های سرد ، دیگ بزرگ تولید مشروبات الکلی،چندین دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق و مسروقه ، سیم های کابل برق و مخابرات، انواع سیم کارت های تلفن همراه و کارت های عابر بانک که مورد سوء استفاده مالی قرار گرفته بودند به نمایش گذاشته شد.

ه مچنین یگان ویژه نیروی انتظامی مازندران امکانات و تجهیزات پیشرفته خود را  در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار داد.

برچسب‌ها ساری پلیس راهور ناجا مازندران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری پلیس راهور ناجا مازندران ساری پلیس راهور ناجا مازندران کالای قاچاق دستگاه ها غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی دورود گفت: مأموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل بار قاچاق را متوقف کردند.
 سرهنگ مجتبی نوریان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
 در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا