Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مستند «جایزه مصطفی؛ پروفسور بهاروند» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد حمیدی مقدم به مقاطع مختلف زندگی دکتر حسین بهاروند استاد زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی و برنده بیش از ۳۰ جایزه ملی و بین‌المللی که از جمله آکادمی علوم جهان (TWAS)، یونسکو و جایزه مصطفی (نشان عالی علم‌وفناوری جهان اسلام) می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مستند می‌بینیم که دکتر بهاروند به عنوان پدر دانش سلول‌های بنیادی در ایران در تمام دوران کودکی‌اش را دستفروشی می‌کرده و با تلاش و کوشش شبانه‌وزی توانسته است پله‌های ترقی را در علم بپیماید و به یکی از بزرگ‌ترین استادان زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی تبدیل شود.

در مستند «جایزه مصطفی؛ پروفسور بهاروند» بهاروند از علاقه‌اش به ایران می‌گوید علل این‌که چرا در ایران مانده و به خارج از کشور مهاجرت نکرده است. این دانشمند ایرانی هدف نهایی‌اش در زندگی را نگه داشتن امید در دل نسل جوان ذکر می‌کند و می‌گوید حوزه مورد علاقه‌اش درمان بیماران پارکینسون به کمک سلول‌های بنیادین و ترشح دوپامین است.

مستند «جایزه مصطفی؛ پروفسور بهاروند» محصول سال ۲۰۲۱ است که روز یکشنبه ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۲۱:۰۰ و بامداد دوشنبه ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شبکه پرس تی وی جایزه المصطفی سلول های بنیادی جایزه مصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. 

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابو جهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند