Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، در بازدید از نمایشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست‌افشانیِ حروف» که در گالری ابوالفضل عالی در حال برگزاری است، گفت: بسیار خوشحالم که دانشگاه سوره با همکاری حوزه هنری نمایشگاه مشترکی را از هنر دانشجویان خود برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار با مضامین مکتبی، توسط دانشجویانی خلق شده است که بیشتر آنها خانم هستند. از نکات برجسته این نمایشگاه، به فروش رفتن تعدادی از تابلوها است. ان‌شاءالله این نمایشگاه طلیعه همکاری‌های جدیدتری بین دانشگاه سوره و حوزه هنری باشد.

وی افزود: به کارگیری این تابلوها در تبلیغات، اِلمان‌های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، باعث دیده شدن هنرمندان جوان می‌شود.

نمایشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست‌افشانیِ حروف» از تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آذر تا ۲۴ آذر، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است.

از نکات برجسته این نمایشگاه می‌توان به اکثریت شرکت‌کنندگان دانشجویان دختر اشاره کرد که با فروش تعدادی از تابلوهای در معرض نمایش، زمینه اشتغال‌زایی و کسب درآمد را برای خود فراهم کرده‌اند.

کد خبر 5373791

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی محمدمهدی دادمان دانشگاه سوره نقاشی خط تئاتر ایران سینمای مستند پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت برنامه تلویزیونی تالار حافظ موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کارگردان تئاتر حوزه هنری شبکه دو سیما شبکه یک سیما قاسم سلیمانی پوستر جایزه سینمایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها



به گزارش خبرگزاری صداوسیما عباس علی‌آبادی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد‌های مهمی نظیر ایران اکسپو، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملاً به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود