Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومان پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به همدیگر برای بازی با پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از یک روز تعطیلی از امروز در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری می‌شود که مصدومان این تیم نسبت به هفته گذشته تغییر وضعیت پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان پایتخت که به دلیل مصدومیت در چهار دیدار گذشته این تیم حضور نشت شرایط بازی کردن پیدا کرده است تا در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی ر قلب دفاع این تیم قرار گرفته و بازوبند کاپیتانی را ببندد.

سیامک نعمتی نیز که در جریان تساوی دو - دو پرسپولیس با هوادار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل دوم تیمش را در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند نیز برای بازی در ترکیب اصلی مشکلی ندارد.

با این حال احسان پهلوان شرایط متفاوتی نسبت به مصدومان پیشین پرسپولیس دارد. این بازیکن قطعا نمی‌تواند در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان حضور داشته باشد و همچنان باید دوران مصدومیت خود را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر بگذارد.

مهدی ترابی نیز همچنان از ناحیه پا احساس در می‌کند و حضورش در دیدار با پیکان تهران بسیار ضعیف است اما باز هم پزشکان تیم، او را امروز مورد آزمایش قرار می‌دهند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵ چهارشنبه هفته جاری مقابل پیکان تهران در ورزشگاه آزای بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان