Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:58:53 GMT

موتورسواری هومن حاجی‌عبداللهی در یک سریال کمدی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۵۱۳۶

موتورسواری هومن حاجی‌عبداللهی در یک سریال کمدی

تصویربرداری سریال طنز «خوشنام» در حالی در خیابان‌های تهران ادامه دارد که گروه تولید به تازگی سکانس‌هایی از موتورسواری هومن حاجی عبداللهی، امیر کربلایی‌زاده و عباس جمشیدی‌فر را به ضبط رساندند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی‌اش نوشته شده بود و این روزها توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دارای قصه‌های جدیدی شده است که این اکنون تصویربرداری‌اش در خیابان‌های تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «خوشنام» با محوریت اخلاق و خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست.

احمد زالی، تهیه‌کننده سریال خبر از آغار بازی مهرداد ضیایی داد و افزود: هنوز ممکن است با توجه به پیشرفت قصه و موقعیت هایی که قرار است به کار اضافه شود، کار انتخاب بازیگر در خوشنام ادامه داشته باشد.

وی درباره زمان پخش خوشنام گفت: مدیران سیما هنوز تصمیمی برای زمان پخش سریال نگرفتند اما طبق برنامه ریزی، کار تصویربرداری پروژه پیش می رود و اخیرا مریم سرمدی و مهرداد ضیایی هم بازی شان در سریال آغاز شده است.

زالی بیان کرد: برای مدت کوتاهی از لوکیشن خانه حمید لولایی، خارج شدیم و سکانس های خارجی را با بازی هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده و مهرداد ضیایی در خیابان های مختلف تهران را ادامه می دهیم.

به گزارش ایسنا، در خلاصه داستان سریال خوشنام می خوانیم:

از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، مریم سرمدی، محمدرضا داوود نژاد، کریم قربانی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی و دلارام ترکی از بازیگران این مجموعه طنز هستند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال خوشنام هومن حاجی عبداللهی مهرداد ضیایی هومن حاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»

  خونه همه هویت ماست. رگ و ریشه ما از میون سنگ و چوب و خشت وگل خونه‌هامونه که سربرمیاره. هیچ‌چیز توی عالم سخت‌تر و تلخ‌تر ازاین نیست که دیگری خونه و کاشانه‌ات روتصاحب کنه. جلوی چشمات جولون بده و نفس‌کش بطلبه واونجا رو به خاک وخون بکشه. این‌طور مواقع حرجی نیست که آدم همه هست ونیست وداروندارش روبده تا خونه‌اش روپس بگیره و اون رو دوباره آباد کنه.» 
درچکیده داستان هم آمده بود: «عالم را آب ببرد، بزرگان و درباریان مملکت محروسه را خواب برده است. در این هیاهو و غوغا، آصف میرزای قاجار رویای تکیه‌زدن بر تخت‌طاووس را دارد و ولایت دارالمرز گیلان را به‌عنوان مقر این طرح و توطئه انتخاب می‌کند، بی‌آن‌که آگاه باشد آنجا گلنار خان‌زاده به یاری دلداده‌اش اسماعیل میرشکار قصد بر باد دادن این رویا را دارند و می‌خواهند طرحی نو دراندازند.» اگر بیننده سریال نبودید، با این جملات دستگیرتان شده که این قصه درباره وطن است و از تاریخ روایت می‌کند اما بر این حکایت چاشنی عشق و دلدادگی را هم افزوده تا فضایی دل‌انگیزتر به قصه دهد. همین وجه البته برگ برنده تلقی می‌شود، زیرا تجربه ثابت کرده، مخاطبان تلویزیون دوستدار قصه‌های خانوادگی با مضامین عاطفی هستند و سریال‌های تاریخی که برای بالا بردن بار دراماتیک خود از این عنصر بهره بردند، موفقیت بیشتری در جذب مخاطب دارند.«گیل‌دخت» نیز ازهمین زمره است؛ اثری محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی رسانه‌ملی که پخش آن در بهار۱۴۰۲ نیز ادامه یافت. با توجه به حیات طولانی که روی آنتن داشت و همچنین قصه گیرا و قاب‌بندی‌های چشم‌نواز توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند تا جایی که در گزارش‌های اعلامی مرکز تحقیقات صداوسیما تا تاریخ ۲۰اسفند۱۴۰۲، درمقام پربیننده‌ترین سریال سیما در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت. این سریال روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته تا برای مخاطبانی که از دیدن آن بازماندند، باردیگر ماجراهای گلنار در دوره‌ای از حکومت قاجار را به نمایش درآورد و از این منظر، نگاهی هم به زیست اجتماعی وسیاسی زنان درآن برهه تاریخی داشته باشد، زیرا همان‌طور که گفته شد، شخصیت اصلی قصه یک زن است.کسی که خلاف جهت آب شنا می‌کند وازاین‌که متفاوت به نظر برسد، نمی‌هراسد. چوب حرف مردم و اهل خانه را می‌خورد اما کوتاه نمی‌آید. در سرای اربابی خانه دارد اما دلش در گرو رعیت‌زاده‌ای شجاع است و بهای این عشق را هم می‌پردازد. 

نوشین مجلسی - سردبیر قاب کوچک

دیگر خبرها

  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»