Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:07:12 GMT

یک بازگشت رویایی دیگر در انتظار رونالدو؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۵۲۵۱

یک بازگشت رویایی دیگر در انتظار رونالدو؟

منچستریونایتد هنوز در جمع چهار تیم اول لیگ برتر قرار ندارد و خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را حس می کند. در این صورت رونالدو به جدایی از منچستر فکر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در دومین بازی منچستریونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک موفق به زدن تک گل پیروزی بخش این تیم برابر نوریچ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو شب گذشته خودش پنالتی گرفت و خود نیز آن را به گل تبدیل کرد تا مربی آلمانی دومین برد متوالی خود را کسب کرده باشد. در بازی نخست برابر پالاس، این فِرِد بود که گلزنی کرده بود.

 

 

 

 

کریستیانو که تابستان امسال از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و پس از 12 سال بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را به تن کرد، ابتدا قصد داشت به رئال بازگردد اما با مخالفت سران باشگاه مادریدی تصمیم گرفت راهی سیتی شود. چیزی نمانده بود رونالدو پیراهن سیتی را به تن کند ولی دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند هک تیمی قدیمی او در یونایتد همه چیز را تغییر داد و فوق ستاره پرتغالی به یونایتد ملحق شدم.

 

 

 

 

او تا به اینجا بهترین گلزن منچستر نیز محسوب می شود ولی تغییر و تحولات اخیر از برکناری سولسشر گرفته تا آمدن رالف رانگنیک باعث شده تا رونالدو چندان تمایلی برای ماندن نداشته باشد. شیاطین سرخ فعلا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند و پس از وستهام در رده چهارم قرار دارند، روندی که اگر ادامه داشته باشد و منچستر نتواند فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشد، رونالدو تصمیم به جدایی خواهد گرفت.

 

 

 

 

طبق ادعای "Football Insider"، رونالدو در صورت جدایی از منچستر به رئال باز خواهد گشت تا با پیراهن این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند. او در رئال رکورددار گلزنی است و اکثر افتخارات فردی و تیمی خود را با پیراهن این تیم کسب کرده و بسیار مشتاق است تا در صورت نرسیدن به اهدافش در منچستر، به رئال بازگردد.

البته هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی است و منچستر می تواند با رانگنیک به جمع مدعیان بازگردد، اتفاقی که باعث خواهد شد رونالدو همچنان به حضور در اولدترافورد ادامه دهد.

 

منچستر یونایتد رئال مادرید کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال مادرید کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!

اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، دیگر تمایلی به باشگاه داری ندارد.

طرفداری | رونالدو نازاریو، اسطوره برزیل و رئال مادرید، به زودی به دنبال واگذاری سهام اکثریت خودش در رئال وایادولید خواهد بود،  آن هم پس از اینکه سهام تیم برزیلی کروزیرو را فروخت.

طبق گزارش مارکا، رونالدو در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن درباره فروش کروزیرو صحبت می کرد، تأیید کرد که «رئال وایادولید بعدی است». رونالدو، کروزیرو را با بیش از 70 میلیون یورو خریداری کرد و بدهی های حدود 180 میلیون یورویی آنها را به عهده گرفت و بدین ترتیب باشگاه را از ورشکستگی نجات داد. او اکنون 90 درصد سهام این تیم را به قیمت 109 میلیون یورو فروخته است.

وایادولید دوران پرفراز و نشیبی را تحت نظر رونالدو تجربه کرده است. او قبل از سقوط وایادولید به سگوندا دیویژن، با مبلغی نزدیک به 80 میلیون یورو برای فروش باشگاه توافق کرده بود. مشخص نیست که ارزش باشگاه اکنون چقدر است، اما او امیدوار است که آنها در این فصل به لالیگا صعود کنند، که باعث افزایش ارزش باشگاه خواهد شد. آنها در حال حاضر با امتیازی برابر با لگانس در رده دوم قرار دارند. در ورزشگاه خوزه زوریلا نیز شعارهایی برای خروج رونالدو سر داده شده است، دوران حضور او در وایادولید طی شش سال گذشته شاهد صعود، سقوط، صعود مجدد و سقوط دوباره آنها بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود