Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفتگو با  فارس با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در تهران، اظهار کرد: هر زمانی که سویه جدیدی از کرونا در دنیا ظاهر می‌شود آن زمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از همه موضوعات دیگر مهم‌تر است اما خوشبختانه آمار تهران از نظر مرگ‌و‌میر، بستری و مبتلایان به ویروس کرونا روبه کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهمیت واکسیناسیون در دوران کرونا را مهم خواند و افزود: باید برای افزایش میزان واکسیناسیون تلاش کنیم و همچنان توجه به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی باید در دستور کار قرار داده شود.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره خطرناک بودن بازگشایی مدارس،گفت: مدارس در حال حاضر به صورت یک روز در هفته فعالیت می‌کنند بنابراین فعلاً باید به همین روال پیش رفت تا ببنیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به روند افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سه استان کشور، اظهار کرد: این موضوع فعلاً قابل بحث نیست، باید دو هفته صبر کرد اما فعلا موارد افزایشی در کشور نداریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا واکسیناسیون بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟