Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به کاهش درآمد این شرکت در سال جاری، از فعال کردن دیتاسنتر و اجاره بخشی از ساختمان این شرکت برای جبران کاهش درامد خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در حاشیه معرفی نخستین صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نگاه بورس تهران به آینده است، اظهار کرد: در گذشته برخی اتفاقات باعث دلخوری سهام‌داران شده است که سعی می‌کنیم این دلخوری‌ها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بورس تهران دو هدف مهم را پیش رو دارد. نخست تحول دیجیتال است. رویکرد بورس تهران به سمت فناوری است تا با طراحی سامانه‌های مناسب، پاسخگوی به موقع نیازهای بازار باشد. هدف دیگر نیز جذب نیروی متخصص و جوان برای ارتقای حوزه‌های عملکردی بورس است.

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران درمورد عرضه‌های اولیه نیز توضیح داد: عرضه‌های اولیه متناسب با شرایط بازار صورت خواهد گرفت. دستورالعمل عرضه اولیه‌ها تغییر کرده است و روش عرضه‌ها متناسب با شرایط هر شرکت خواهد بود.

اخرین وضعیت ماینرهای شرکت بورس

گودرزی در ادامه درمورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ماینرهای شرکت بورس توضیح داد: مسیر قانونی این پرونده درحال طی شدن است و اطلاع رسانی‌های لازم از طریق کدام انجام شده است. مراجع ذیربط نتایج آن را اعلام خواهند کرد.

وی درمورد حذف دامنه نوسان نیز اظهار کرد: تصمیم‌گیری درمورد دامنه نوسان در اختیار سازمان بورس  بوده اما برنامه وسیع‌تر شدن این دامنه است.

راهکار شرکت بورس برای افزایش درامد

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در ادامه با بیان اینکه مبنای محاسبه کارمزد در شرکت بورس، سازمان بورس است، توضیح داد: به دلیل کاهش حجم معمالات، ارزش معاملات هم کاهش پیدا کرده است به طوریکه میانگین ارزش معاملات در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده که به چهار هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

گودرزی ادامه داد: بنا داریم با همکاری سازمان بورس، با استفاده از فعال کردن دیتاسنتر و اجاره بخشی از ساختمان، کاهش درامدها را جبران کنیم.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت بورس شرکت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • موفقیت ساخت بلوک بتنی جدید به همت دانشجوی تفتی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید