Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عصر امروز (یکشنبه ) پیکر این چهره فرهنگی و رسانه ای بر دستان جمعیت زیادی از فرهنگیان، معلمان، دوستداران و همکاران وی از استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استانهای همجوار بطرز باشکوهی تشییع و بدرقه منزل ابدی شد.

شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور و علی صابر ماهانی رئیس بسیج فرهنگیان کشور و چهره های دیگر از مهمانان کشوری این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت پرشماری از نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور در خاکسپاری این فرهdخته فرهنگی حضور پیدا کردند.

خواهش نیک جلوه ای از مکتب شهید سلیمانی بود

رئیس بسیج فرهنگیان کشور دذ مذاسم تدفین این معلم فرهنگی گفت : زنده یاد  سید حمد الله خواهش نیک جلوه ای ناب از مکتب شهید سلیمانی بود. 

سردار علی صابر ماهانی با اشاره به اخلاق و گفتار نیک این چهره فرهنگی و رسانه ای  افزود: به مردم این استان تبریک می گویم که چنین فرزندی همچون سید حمدالله خواهش نیک را تربیت و تحویل جامعه داده اند.

وی ادامه داد: مرحوم خواهش نیک مجری برنامه افتتاحیه و اختتامیه در همایش چند روزه معاونین نهضت سواد آموزی مشهد مقدس بود که با توانمندی این برنامه ها را اجرا کرد.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور ابراز داشت: ایشان آخرین زیارت خود را در حرم مطره حضرت امام رضا (ع)انجام داد و با عنایت پروردگار پس از طواف پیکر ایشان دور ضریح به این استان اعزام شد.

خواهش نیک یک گردان تک نفره بود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمددر این مراسم ضمن برشمردن خصائل نیک  و پرشمار این معلم نخبه گفت: در یک کلام بگویم شادروان خواهش نیک یک نفر به اندازه هزار نفر و به تعبیری یک گردان تک نفره بود.

هادی زارع پور افزود: وی اهل ایمان و عمل صالح بود و کارهای خیر بسیاری انجام داده است که در کلام نمی گنجد.

وی افزود: خیلی ها با خبرهای وی تشویق به اهدای عضو و چند تن از خیران نیز با هدایت و مشورت ویدر کهگیلویه و بویراحمد مدرسه ساختند.

سید حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار حرفه ای و با اخلاق استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سواد آموزی آموزش و پرورش این استان هجدهم آذر ماه بر اثر عارضه مغزی در مشهد مقدس دارفانی را وداع گفت.

زنده یاد خواهش‌نیک یکی از گزارشگران معروف صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و از فعالان رسانه ای است.

خواهش نیک بنیانگذار برنامه متفاوت "گفتن نگین" در شبکه استانی دنا بود. این گزارشگر برجسته که از دهه ۷۰کار خبری را آغاز کرده بود  در این برنامه مشکلات و مسائلی را که در حالت عادی رسانه ها از گفتن آن منع می شدند در قالب خبر بیان می کرد.

وی خبرهای مربوط به اهدای اعضا بیماران مرگ مغزی را تهیه و گفت و گو با خانواده های آنها را انجام می داد و در این زمینه رکورددار بود.

با اینکه خود در زمره مدیران بود اما همیشه به دلیل روحیه مردمی ، وجهه فرهنگی وی به عنوان معلم و حتی خبرنگار بر دیگر مسئولیت هایش پیشی می گرفت.

این خبرنگار حرفه ای و با اخلاق متولد پنجم شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی است. آنچنان که در زندگینامه اش گفته است: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشته و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کرده است.
دوران ابتدایی را در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراند.
پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شد و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کرد.
 در سال ۷۰  در "خبر جنوب" شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان کهگیلویه وبویراحمد و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد.
شادروان خواهش نیک در تمامی سالهای فعالیت جزو خبرنگاران خوشنام استان و کشور  و صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی بود.
این فعال رسانه ای ظهر (پنجشنبه ) هفته ای که گذشت در حالی که در مشهد مقدس ،پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرگ این فرهیخته و فعال فرهنگی و رسانه ای را به خانواده داغدار ایشان و جامعه فرهنگی و رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت می گوید.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد رسانه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رسانه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد رسانه یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی و رسانه ای خواهش نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد