Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:09:42 GMT

اعضای هیات تفحص از بانک‌های دولتی تعیین شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۶۰۲۱

اعضای هیات تفحص از بانک‌های دولتی تعیین شدند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک های دولتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی گفت: بر این اساس محمد علیپور، سید غنی نظری، محسن  علیزاده، مسلم صالحی، فتح الله توسلی، غلامرضا مرحبا، رحیم زارع، احسان ارکانی، مجتبی رضاخواه، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، دشتی اردکانی، آرا شاوردیان، سیدنظام موسوی و محمد رشیدی به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک های دولتی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهار کرد: موضوع درخواست تحقیق و تفحص از شرکت لاستیک بارز کردستان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با موافقت کمیسیون این درخواست تصویب شد.

مرحبا همچنین با اشاره به حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه کمیسیون گفت: اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص فعالیت‌ها و وظایف سازمان گزارشی ارائه کرد که بیشتر در حوزه تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و مشکلات پرسنل و رسیدگی به شرایط کاری آنهاست. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نگاه تحول‌گرایانه نسبت به ساختار تعزیرات دارد تا بتواند، اثربخشی و بهره‌وری این سازمان را افزایش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس بانک تحقيق و تفحص تفحص از بانک های دولتی تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه به ریاست رییس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گزارش پیشرفت پروژه «مطالعات مدیریت و اصلاح سبد (عرضه و تقاضای) انرژی کشور مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی ایران»، ارائه و «تهیه مدل سند نقشه راه انرژی کشور» توسط مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی معرفی شد.

همچنین در خصوص نهایی‌سازی سازوکار جبران خسارت دارنده گواهی‌های صرفه‌جویی بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست، بحث و بررسی شد.

اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی نیز در ادامه نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند