Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:29:25 GMT

دستگیری 40 سارق و متهم در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۶۱۷۰

دستگیری 40 سارق و متهم در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد عصر امروز در نمایشگاه کشفیات طرح ظفر اظهار کرد: همزمان با سایر شهرستان‌های مازندران این طرح از ساعات اولیه بامداد امروز در محمودآباد آغاز شد که کشفیات مهمی توسط پرسنل نیروی انتظامی شهرستان انجام شده است.

وی گفت: ما هم برابر هماهنگی‌های انجام یافته با همکاری همکاران نیروی انتظامی اقلام مختلفی را در حوزه‌های دستگیری سارقان،کشف مواد مخدر، سلاح‌های غیرمجاز و مشروبات الکلی و اموال و لوازم خانگی مسروقه و پلاک‌های جعلی خودرو کشف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: در این طرح همچنین تعداد ۳۲ خودرو که دارای سابقه چندین تخلف و تخلفات حادثه ساز بودند و همچنین دستگیری ۴۰ نفر از سارقان و فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و ادوات جرم و شرارت و سلاح غیرمجاز بودیم.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: در این طرح حدود ۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر و ۱۴ قبضه سلاخ شکاری غیرمجاز به همراه آلات و ادوات جرم را توانستیم کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان گفت: همه این عملیات با همکاری و هماهنگی پرسنل نیروی انتظامی شهرستان انجام گرفت و بدین خاطر نمایشگاهی از دستاوردها و کشفیات این طرح در مقابل کلانتری مرکزی شهرستان برگزار که فعالیت‌های انجام یافته توسط پرسنل نیروی انتظامی را در معرض دید شهروندان قرار می‌دهد تا این عزیزان بدانند که نیروی انتظامی در راستای اقتدار و امنیت اجتماعی و آرامش آنها تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه کشفیات طرح ظفر که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد همزمان فرماندار و معاون فرماندار و معاون دادستان شهرستان به همراه بخشدار مرکزی به بازدید پرداختند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۳۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح ظفر محمود حسین زاده محمودآباد دستگیری سارقین کشف مواد مخدر نمایشگاه طرح ظفر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال