Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:02:48 GMT

کاری به بازگشت جرارد به آنفیلد نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۶۳۹۵

کاری به بازگشت جرارد به آنفیلد نداشتیم

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول تاکید کرد بازیکنان این تیم کاری به بازگشت استیون جرارد به آنفیلد نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز نقابل دو تیم لیورپول و آستون ویلا از اهمیت خاصی برای مرسی سایدی ها برخوردار بود، زیرا استیون جرارد برای اولین بار از زمان حضور روی نیمکت به استادیوم تیم سابق خود آمده و البته با شکست 0-1 آنفیلد را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پیش از شروع مسابقه به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفته و از سوی آنها تشویق شد، اما ترنت الکساندر آرنولد مدعی شد این اتفاق تاثیری روی سبک بازی لیورپول در این دیدار نداشته است.

 

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "به نظر من این مسائل تاثیری روی ما بازیکنان ندارد. من فکر می کنم هواداران ممکن است احساساتی شده باشند و حتی این حس ممکن است برای خود استیون جرارد نیز وجود داشته باشد. خب می دانید که ما مدت زیادی است که در عزصه فوتبال حضور داشته ایم و همه ما حرفه ای هستیم.

 

 

اساسا کسب سه امتیاز مهم تر از احساسات ما است و اولویت برای همه بازیکنان موفقیت تیم خواهد بود. صادقانه بگویم که ما فقط روی کسب سه امتیاز متمرکز بودیم و شرایط هرگز تغییر نکرد. ما هرگز در مورد تقابل با استیون جرارد صحبت نکرده و حتی یک درصد هم روی این موضوع تمرکز نکردیم.

 

البتته من فکر می‌کنم همه ما بازیکنان و کادر لیورپول در اعماق ذهن‌ خود می‌دانستیم که جرارد با استقبال خوبی از سوی هواداران در استادیوم آنفیلد روبرو خواهد شد، اما این اتفاق چیزی را برای ما در جریان مسابقه تغییر نداد."

لیورپول الکساندر آرنولد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول الکساندر آرنولد الکساندر آرنولد استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  

 تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ