Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی هفته های گذشته اعضای باشگاه های مختلف اعتراض های متعددی را به نحوه قضاوت داوران در لیگ برتر داشتند. افزایش این مصاحبه ها علیه داوران با واکنش کمیته انضباطی مواجه شده است.

به گزارش طرفداری، ابوالفضل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفته است:‌

بر اساس ماده ۵۰ مقررات انضباطی، چنانچه بازیکنان، اعضای کادر فنی و مقامات رسمی باشگاههای فعال در تمامی لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مرتکب هرگونه تخلفی شوند، اشخاص حقیقی و حقوقی تواما مشمول اقدامات انضباطی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:

در صورتی‌که از سوی بازیکنان و اعضای کادر فنی منتسب به این باشگاهها قبل، حین و یا بعد از مسابقه مطالبی علیه داوران مسابقه به هر نحوی منتشر شود، موضوع تخلف انضباطی و از مصادیق نقض ماده ۷۱ مقررات مذکور محسوب می شود.

رییس کمیته انضباطی در پایان گفت:

بر همین اساس علاوه بر در نظر گرفتن تنبیهات انضباطی برای شخص حقیقی، باشگاه مربوطه نیز به جرایم مالی شدیدی محکوم خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

کمیته انضباطی خیبر خرم آباد را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،  دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقامابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.

تیم خیبر خرم آباد به یک جلسه از همراهی حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که برای مدت 6 ماه معلق می شود، محکوم شد. در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می شود.

این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند