Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پس از دریافت جایزه بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱ از توتو اسپورت، در مصاحبه با این رسانه در مورد عدم کسب توپ طلا، شکستن رکورد گرد مولر و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، روبرت لواندوفسکی در این مصاحبه با توتو اسپورت در مورد کسب جایزه بازیکن طلایی با آرای اساطیر فوتبال گفت:

بردن جایزه بازیکن طلایی افتخاری بزرگ و حسی فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه معنای زیادی برای من دارد. آرای این قهرمانان خارق العاده که واقعیت فوتبال و زمین بازی را به خوبی می دانند، بسیار ارزشمند است. خوشحالم که آن ها مرا به عنوان بازیکن طلایی انتخاب کردند. قضاوت آن ها قابل اعتماد و عینی است.

آیا بعد از نبردن توپ طلا، این یک تسلی خاطر است؟

قطعاً این طور نیست، این یک قدردانی مهم است. این که اساطیری که در فوتبال تاریخ سازی کرده اند، به من رای دادند، خارق العاده است.

شکستن رکورد گرد مولر؟

به بازی مقابل آگزبورگ فکر می کنم، هم تیمی هایم می خواستند به من کمک کنند اما نمی توانستم گل بزنم و سپس در دقیقه ۹۰ موفق به گلزنی شدم. حس کردم در یک فیلم اکشن حضور دارم که همه چیز در پایان اتفاق می افتد. لحظه فوق العاده ای بود.

گل مورد علاقه ات در سال ۲۰۲۱؟

گلم مقابل آگزبورگ مهم ترین گل بود اما زیباترین گلم، قیچی برگردانم مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان بود. هرگز چنین گلی نزده بودم. بسیار سخت بود چون هوا خیلی سرد و برفی بود.

برای این فصل، هدفت زدن چند گل است؟

هرگز تعداد مشخصی گل را در ذهن نداشته ام. من سعی می کنم هر چقدر می توانم گلزنی کنم. من همیشه رویای زدن گلی مانند گلم در کیف را داشتم و حالا آن را انجام داده ام. الان هدفم زدن گلی تعیین کننده و مهم در یک فینال است.

ترجیح می دهی بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شوی یا دهمین جام بوندسلیگای متوالی را با بایرن مونیخ کسب کنی؟

هر دو را می خواهم!

خطرناک ترین رقیب بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا؟

منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید. ما می دانیم که برای فتح لیگ قهرمانان باید این تیم ها را شکست دهیم. بسیار سخت خواهد بود اما در ۲۰۲۲ تلاشمان را خواهیم کرد. هدفم در سال ۲۰۲۲ این است که بیشترین جام ممکن را ببرم، بیشترین گل ممکن را بزنم و هواداران را خوشحال کنم.

از کدام هم تیمی ات در بایرن مونیخ، بیش از سایرین به دلیل پاس گل هایش سپاسگزاری؟

مدت طولانی ای است که در کنار توماس مولر بازی می کنم، ما یکدیگر را حتی با چشمانی بسته نیز درک و پیدا می کنیم. او می داند من چگونه بازی می کنم، حرکاتم به چه شکل است و کجا توپ می خواهم و بالعکس.

 ناگلزمان؟

او روی تمام جنبه های تاکتیکی بسیار متمرکز است و در طول بازی انعطاف پذیری تاکتیکی دارد. او قادر است که بسیار سریع با شرایط بازی وفق پیدا کند.

راز آمادگی جسمانی ات؟

من قوانینی که همسرم، آنا که متخصص تغذیه است تعیین کرده را دنبال می کنم. او کسی است که مراقب شرایط جسمانی من و این که چه چیزی را و در چه زمانی باید بخورم، هست. از وعده های غذایی ناسالم و لاکتوز اجتناب می کنم و فواید آن برای بدنم قابل توجه است.

 همچنین بخوانید:

لواندوفسکی: روبرتو باجو و دل پیرو الگوهای من بودند؛ کیه لینی و راموس سخت ترین مدافعانی هستند که دیده ام

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکن طلایی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا برنده فینال تمام اسپانیایی رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ این تورنمنت بود.

طرفداری | فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید.

آدولفو در دقیقه 15 برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه 19، ویلیان لورنچو در دقیقه 20 و نگینیو در دقیقه 34 از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد.

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه 30 با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون