Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "ندیم زهاوی"، وزیر آموزش انگلیس ضمن اعلام این خبر گفت: نوع جدید ویروس کرونا اکنون یک سوم موارد ابتلا به کرونا را در لندن تشکیل می‌دهد.

در حالی که گفته شده تزریق دو دز واکسن کرونا برای مقابله با نوع امیکرون این ویروس کافی نیست، زهاوی مردم را تشویق کرد که نوبت سوم واکسن را نیز تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا (دوشنبه) افراد ۳۰ سال به بالا، واجد شرایط تزریق نوبت سوم واکسن کرونا هستند.

به گزارش بی بی سی، تا روز شنبه ۱۸۹۸ مورد تایید شده از نوع امیکرون در بریتانیا وجود داشته هرچند احتمالی می‌رود که آمار دقیق از این بالاتر باشد.

محققان دانشکده بهداشت و طب گرمسیری لندن (LSHTM) هشدار داده‌اند که بدون اعمال محدودیت‌های بیشتر، این کشور با موج قابل توجهی از موارد ابتلا به امیکرون مواجه خواهد شد.

همچنین دکتر سوزان هاپکینز، رئیس آژانس امنیت بهداشتی انگلیس گفت که انتظار دارد شاهد افزایش تعداد افراد بستری در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس امیکرون باشد. اما او گفت هنوز گزارشی مبنی بر مرگ ناشی از ابتلا به این نوع ویروس در کشورش گزارش نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا امیکرون انگلیس نوع جدید ویروس کرونا آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش خبرآنلاین سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

به نقل از ایسنا ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901534

دیگر خبرها

  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است