Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح، فرملاندار میبد، گفت: قطعاً مجاهدت‌های شبانه روزی کادر درمان فراموش شدنی نخواهد بود و دغدغه‌های پزشکان، پرستاران و افراد خیر در تأمین زیرساخت‌های سلامت در شهرستان میبد باعث افزایش شاخص‌های سلامت دراین شهرستان بوده است.

فلاح افزود: راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی حکیم می‌تواند علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان، باعث تأمین امنیت و سلامت مردم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح بابیان اینکه این درمانگاه دارای داروخانه هم هست، افزود: در آینده نزدیک، رادیولوژی و آزمایشگاه این درمانگاه هم راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر حمید اشرفی، مسئول درمانگاه حکیم نیز گفت: درمانگاه شبانه‌روزی حکیم درزمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دوطبقه نقش مهمی ر تامین سلامت مردم شهرستان خواهد داشت.

اشرفی بابیان اینکه هدف از ایجاد این درمانگاه، کاهش بار مضاعف از دوش بیمارستان است، افزود: خدمات اورژانس شبانه‌روزی، ویزیت بیماران عمومی و تخصصی و همچنین دندانپزشکی، از خدماتی است که در این درمانگاه به بیماران ارائه خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: این درمانگاه با خرید یک میلیارد تومان تجهیزات درحال حاضر دارای ۱۰ تخت بستری است و به ۲۰ تخت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان سلامت جامعه شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش