Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رسول فرخی میکال، نماینده شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب سیاهکل و لاهیجان پیگیری‌هایی صورت گرفته تا این پروژه‌ها به اتمام برسند و اعتبارات لازم در این رابطه تخصیص یابد.

او با بیان اینکه پروژه فاضلاب لاهیجان که بیش از ۲۰ سال پیش کلنگ زده شده تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: تکمیل این پروژه به اعتبارات ویژه نیاز دارد و البته پیگیری‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: ضمنا پروژه فاضلاب سیاهکل نیز بیش از ۲۰ سال پیش کلنگ زده شده، اما پیشرفت چندانی ندارد و در این خصوص نیز پیگیری‌های لازم انجام شده و حتی مکاتباتی با رئیس جمهور صورت گرفته است.

فرخی اظهار داشت: در روز‌های اخیر به همراه مسئولان محلی از روستا‌های آسیابر، امیرآباد، حسن بکنده، سحرخیز محله و جیرباغ حضور پیدا کردیم و از نزدیک مشکلات آن‌ها را استماع تا اینکه پیگیری‌های لازم برای رفع آن‌ها انجام شود.

او یادآور شد: مشکلات روستا‌ها بیشتر مربوط به حوزه آب، برق، کشاورزی و منابع طبیعی است که در این دیدار‌ها مسئولان مربوطه حضور پیدا می‌کنند تا مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: در روز‌های اخیر همچنین اعضای کمیسیون امور داخلی مجلس به همراه مدیریت بحران کشور از سایت دفن زباله شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان بازدید کردند و در جریان مراحل توسعه این سایت قرار گرفتند.

فرخی تصریح کرد: در این سایت روزانه حدود ۲۰۰ تن زباله از پسماند شهر‌های لاهیجان و سیاهکل انباشت می‌شود و برای تکمیل زهکشی و هدایت شیرآبه‌های آن اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و تاکنون ۸ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس پروژه های نیمه تمام پروژه فاضلاب لاهیجان و سیاهکل پروژه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر به ایسنا گفت: این پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که از این میزان 80 میلیارد ریال در پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه مخزن 2 هزارمترمکعبی ذخیره آب در بندر امام حسن به همراه تاسیسات جانبی در دست اجراست که پیش‌بینی شده در صورت تحقق اعتبارات مصوب دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث مخزن یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تامین آب شرب پایدار است که این مهم تاکنون در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است.

 عالی افزود: مخازن ذخیره آب کمک می‌کند تا در صورت قطع آب شبکه اختلالی در روند توزیع آب در بین مشترکان صورت نگیرد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور